Сряда, 24 Януари 2018, 11:39

Над 140 000 клиенти използват безплатните SMS услуги на ЧЕЗ Електро

18 Декември 2017, 12:44
(0) (0)
Ботевград - Новини
Прочетена: 395 1

От началото на годината Дружеството изпрати близо 180 хиляди съобщения

Над 140 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от „ЧЕЗ Електро България“ АД – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката. От началото на тази година Дружеството изпрати близо 180 000 кратки съобщения, от които около 6% са за проверка на сметка, а с останалите 94% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. През периода януари – ноември регистрациите за sms услуги достигнаха близо 26 000.

Всеки месец между 20 000 и 22 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на наближаващите Коледни и новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.

Sms услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg; с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер; в центровете за клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД и в офисите на „Изипей“. Регистрацията за sms услугите на Дружеството е безплатна. При регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.

Получаването на електронни известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това Дружеството на телефон 0700 10 010, на info@cezelectro.bg или в Център за клиенти на ЧЕЗ Електро България.


Източник: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

Ключови думи: ЧЕЗ Разпределение

Коментари (1)

  • Отговори (0) (0)
    1. добавен от: Огнян Симеонов 25 Декември, 17:02

    Това ли е най важното за ЧЕЗ че има възможност за известие преди изключване?А защо не си дадат номера на GSM а ни задължават да търсим връзка с тях чрез 070010010 който е платен и преди да сесвържеш с някакъв човек там са те ощавили с три лева вече от тел секретар.30 ст на минута вземат тези обирджии за да съобщиш за авария или някакъв проблем.Дано се изринат час по скоро от България тези кожодери.

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (4)

На какво предпочитате да се отоплявате през зимата?

Анкета » коментари (4)

На какво предпочитате да се отоплявате през зимата?

отговори
Електричество (159)
70% Complete
Твърдо гориво (дърва, въглища, пелети) (382)
70% Complete
Течно гориво (природен газ, нафта) (215)
70% Complete
Геотермална енергия (89)
70% Complete