Четвъртък, 25 Април 2024, 17:14

(0) (0)
Драгоман - Спорт
Прочетена: 1532 0

Нови дистанции очакват участниците в „Байк и Рън за Чепън” тази година. Една от новите дисциплини е „Бягане 12 километра” или До Върха и Обратно. Тръгването ще е от центъра на Драгоман посока центъра за влажни зони и връх Петровски кръст. На върха ще има контрола, при който състезателите обръщат и се връщат обратно по същия път.

Чепън Скай – 30 км. Стартира се от центъра на Драгоман към центъра за влажни зони и оттам към Петровски кръст. Изкачва се и се продължава по обичайното трасе по билото докато се достигне до черния път, от който започва спускането към „хикса“. Там се завива наляво и се продължава нагоре и по билото. Следва се билото, като след 5-6 километра се достига технично спускане и след това изкачване. Следва отново кратко спускане, което преминава през горичка до излизане на черен път (близо до почти обратния завой на старото трасе след като е преминат втория кръст над Василовци, и от който започва спускането към Раяновци). Продължава се по черния път, който донякъде е успореден на старото трасе, като в един момент се отклонява и обикаля от лявата страна едно възвишение, като в крайна сметка излиза на споменатия втори кръст, като тук се слива с обичайното трасе и се продължава към Раяновци. Следва се старото трасе докато се достигне точката, при която се слива с пътя спускащ от Петровски кръст. Тогава се завива надясно и се тръгва нагоре към върха. Продължава се до финала подобно на 23 и 44 км.

Бягане 23 и 44 км. Участниците ще се движат по досегашните трасета на 21/42 км, но в обратна на досегашната посока като старта е от центъра на Драгоман, след което при моста на международния път, ще се завиват надясно. След това при „хикса“ – Голямо Малово – се продължава наляво, посока връх Петровски кръст докато се стигне точката където се сливат трасето от Раяновци и от спускането от върха. Там бегачите на 23 км завиват наляво към Петровски кръст, а тези на 44 км завиват надясно към Раяновци. 23 км преминават през върха и се спускат към Драгоман по трасето на дванадесетте километра. 44 км минават през Раяновци и продължават към Василовци, след което въртят дъгата към „хикса“. След като го достигнат продължават по трасето на 23 км докато финишират.

Колело 23 и 44 км. Същите трасета и посока като предишните издания, с разликата, че се тръгва от центъра на Драгоман.