С 12 служители започва дейност БКС
С 12 служители първоначално започва дейността си новосъздаденото ОП „Благоустройство и комунално стопанство” (БКС) в Ботевград. Вече от една седмица е назначен и директорът на предприятието - Ангел Ангелов.
Първите дейности, които ще извършва новото ОП са сметосъбиране и сметоизвозване, заяви кметът на общината Иван Гавалюгов днес по време на брифинг с медиите. От Общински съвет има одобрена щатна бройка за тези две дейности - 16 души. Дейностите е необходимо да започнат веднага след 20 февруари, тъй като тогава изтича договорът на общината с „Еко Ес Мениджмънт”. Да припомним, че в момента тече оферта за доставка на сметосъбиращи машини. Срокът изтича на 17 февруари. С фирмата-победител веднага ще се сключи договор, която в рамките на 2-3 дни ще трябва да предостави техниката, заяви кметът. „Подсигурили сме се с вариант, ако се наложи да наемем временно техника. Има проведени разговори в тази посока”, посочи Гавалюгов. Той каза, че има желаещи да постъпят на работа в общинското предприятие. „Три машини се предвижда да бъдат обслужвани от по трима служители. Това са общо 12, които на първо време са абсолютно достатъчни”, заяви градоначалникът.
По решение на Общински съвет-Ботевград общинско предприятие "БКС" гр. Ботевград има утвърдена следната структура и щатен брой на служителите: Директор -1, Ландшафтен архитект – 1, Счетоводител -1, отдел "Сметосъбиране и сметоизвозване" -16, отдел "Чистота и благоустройство" -11, отдел "Ремонт и поддръжка общ. собственост" – 7. Общата численост на персонала е 37.
Източник: balkanec.bg
Бабо ебеца Ангелчо директор
Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!
Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!
Не думай!!!
Да направят Марко и Скинара общинска охрана,та цирка да е пълен
Какво нещо е когато не си бил ръководител на обслужващо или производствено предприятие.Отстрани сметката е много лесна-три машини по трима души са девет и имаме трима резерва-12.Какво правим обаче ако някой обжалва поръчката за машините защото вероятността е много голяма(ако въобще има кандидати да продадат на тези цени читави машини)?Ще търсим други под наем,а колко ще бъде наема и защо не си наехме направо фирма да чисти?
Дори и да няма обжалване и машините дойдат,една ако откаже работа какво правим с графика за извозване и въобще правен ли е такъв и някой ще го обяви ли на гражданите.Знам,че някой отдолу ще попита"Да не би при Георги да имаше?"Да,така е,но нали вече ще е друго -прозрачност и всичко в полза на гражданите.Дано да стане,но аз лично се съмнявам.Имам усещането,че нещата скоро ще започнат да боксуват,дано не съм прав.
За три дни машините трябва да се регистрират,застраховат,обслужат и хората да се обучат да работят с тях.Съмнявам се.
"Подсигурили сме се с вариант да наемем временно техника"?.Така е най-сладко,без поръчка и каквато цена ни предложат.Така комисионната се скрива зад обяснението-"Какво искате,в извънредна обстановка сме, да оставим града потънал в боклук ли"?
Срока изтича на 17-сряда.Как ще стане тия машини да започнат да чистят от 20(СЪБОТА ) не ми е ясно?И никой ли на този брифинг не зададе тези въпроси които се задават тук?
Сега очаквам Георги да почне да вика Сметната палата за поръчките и договорите и да мери километрите и боклука на боклучарките.