Петък, 30 Октомври 2020, 03:23

Счупени клони и прозорци след градушка в село Брусен

7 Август, 19:51
(0) (2)
Етрополе - Новини
Прочетена: 4750 25


Жители на село Брусен съобщиха за проливен дъжд с градушка тази вечер около 19 часа. За около 10 минути е паднало голямо количество градушка. Наши читатели съобщават за счупени клони на дървета и прозорци на къщи.



Източник: balkanec.bg

Коментари (25)

  • Отговори (2) (0)
    1. добавен от: Анонимен 7 Август, 20:20

    Абе сняг, ли е валяло там бе!!???!!!

  • Отговори (30) (0)
    2. добавен от: Анонимен 8 Август, 11:01

    Енергоснабдяване - Етрополе ни върна в каменната ера снощи в Лопян.
    И в Лопян имаше порой и градушка, но и в другите населени места, където живеем, е имало порои и градушка, но ток винаги е имало.
    От 18.00 часа до 24.00 часа нямаше ток в Лопян. Предполагам, че е нямало ток и другите етрополски села. Но в Етрополе е имало ток.
    Накарахте ни да бъркаме по старите шкафове, за да вадим недоизгорели свещи, останали от починалите ни родители, да търсим кибрити и фенерчета.
    И това в 21-ви век!
    Само в Етрополе въртят старите номера от 70-те години на 20-ти век с този ток!
    А за фризерите и хладилниците ни не помислихте ли, уважаеми работещи в Енергото в Етрополе?

    • (28) (0)
      1. добавен от: Анонимен 8 Август, 11:07

      В Лопян клоните на дърветата са оплели жиците от години. Ама кой да види?
      Бог високо, цар далеко, а кметове и кметици вършат ли някаква работа, само те си знаят. Резултатите със спирането на тока в етрополските села са плачевни.
      И това е само в етрополско!

    • (2) (19)
      2. добавен от: Анонимен 11 Август, 03:38

      Престанете само да мрънкате. Имаше скъсан далекопровод!!

  • Отговори (20) (0)
    3. добавен от: Анонимен 8 Август, 12:35

    Така ще е с тия некадърници в енергото немогат да се подпишат

    • 1.

      Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!

  • Отговори (24) (1)
    4. добавен от: Анонимен 8 Август, 20:29

    Тази вечер пак няма ток

    • (24) (0)
      1. добавен от: Анонимен 9 Август, 08:46

      Да, в Лопян нямаше ток САМО три часа. Почне да вали, дръпваш шалтера от Етрополе и проблемът е решен. Няма ток, няма проблем.
      Дежурните от нощното дежурство могат да спят спокойно.

  • Отговори (0) (25)
    5. добавен от: Анонимен 8 Август, 21:59

    4 , като няма ток , лягай и заспивайй!

    • (25) (0)
      1. добавен от: Анонимен 8 Август, 22:58

      Ти, както виждам, 5, си заспала, още преди да си легнеш.

  • Отговори (8) (0)
    6. добавен от: Анонимен 9 Август, 22:52

    А в Брусен нямаше ток откакто започна бурята до 16.30 ч. на следващия ден. След което отново започна да вали и спряха тока до 10.30 ч. на следващия ден. Съгласна съм, че след бурята може да има технически проблеми, но не е нормално те да си отстраняват за 10-15 часа. И за какво взимат пари тези от ЧЕЗ, след като не полагат никакви грижи за електропроводната мрежа. Местата около трафопостовете са обрасли с храсти и дървета. Вчера първо трябваше да ги изрежат и чак след това се заеха с повредата. Не са и чували за профилактика и поддържане!!! Това е престъпление! И не кметовете са виновни, а ръководството на ЧЕЗ!

    • (24) (1)
      1. добавен от: Анонимен 10 Август, 09:30

      Кметът или кметският наместник са за това. Когато има авария, те са хората, които отговарят да се свържат с Енергото в Етрополе. Те са хората, които трябва да изискват да бъдат изрязани преплетените клони в жиците.
      А обраслите с трева тротоари пред запустелите къщи на кого са задължение?

  • Отговори (25) (0)
    7. добавен от: Анонимен 10 Август, 10:21

    В цивилизацията живеем. Не се намираме на Мусала. Ей го къде е Етрополе!
    Кметът на Община Етрополе трябва да бъде безкомпромисен и да изисква положителни резултати от кметовете и кметските наместници на селата. За да няма недоволни и пренебрегвани хора от селата.

  • Отговори (2) (23)
    8. добавен от: Анонимен 10 Август, 10:44

    Айде стига сте ревали, затворен фризер за 24 часа няма да мръдне, баба ви само на ток е карала. Това е природно бедствие, при което сроковете за справяне с проблема са много относително нещо. Лопян да не е Париж ?

    • (26) (1)
      1. добавен от: Анонимен 10 Август, 11:09

      Докато ти е такова мисленето, 8, ще си караме на свещи и газените лампи, както баба ти е живяла. В Етрополе сте мързеливи и го карате пет за четири.
      Лопян не е Париж и не държи да е Париж.
      В Лопян живеят хора, които искат да имат удобства, за които плащат.
      Не е нормално в 21-ви век, щом започне да вали в селата около Етрополе, моментално да спира тока. Как пък в другите населени места не спира тока?
      Я, си размърдайте задните части и се научете да работите!
      Селата са потънали в клонаци и треволяци и ако има авария, се дължи точно на непочистени и неотрязани клони в жиците.
      А селата са също визитната картичка на кмета на Общината!

    • (0) (0)
      2. добавен от: Анонимен 11 Август, 09:27

      Важно е фризера да не се размрази . Живеем във време различно от това на бабите ни и освен фризер ползваме и други ел. уреди.

  • Отговори (3) (21)
    9. добавен от: Анонимен 10 Август, 13:43

    Понеже в селата сте страшно работливи вземете да ги поизчистите, такива кочини по селата няма в нито една друга европейска страна. До неотдавна си правехте торищата пред къщите покрай реката, миришеше цялото село на рози. Проблемите се решават, като се пише до отговорните институции, ходи се насреща при кмета, ако е в неговите компетенции и т.н., а като си чешете езиците по сайтовете.

    • (24) (4)
      1. добавен от: Анонимен 10 Август, 15:06

      Може и да казваш истината, 9, но истината има и друго лице. В селата са останали само възрастни хора, които колкото могат, се грижат за домовете си. До "неотдавна" е било преди 30, 40 години. Може и да е имало торища до къщите. Сега няма животни, а хората изживяват отдавна третата си възраст.
      За проблем като електрическия ток, бабите сами ли да си решават проблемите или да ходят "насреща" при кмета? Как си представяш една грохнала старица, подпираща се с два бастуна, стои и чака с треперещи ръце и крака срещата си с кмета?
      Кметовете по селата за какво са? В цяла България в селата живее почти изцяло възрастно население, за което се полагат грижи като снабдяване с топъл обяд и се снабдяват с хранителни продукти.
      Селата обезлюдяват непрекъснато.
      А сайтът е създаден също за разрешаване на проблеми, а не за чесане на езици.

    • (21) (0)
      2. добавен от: Анонимен 11 Август, 14:22

      Прав си, но т.н. "отговорни" институции са пълни с калинки и не работят! Кметските наместници по селата също не изпълняват задълженията си. Ако те бяха на мястото си и кметът на общината си гледаше работата, а не само личния интерес, нещата щяха да стоят по друг начин. Но виновно за тази ситуация е обществото, което не изисква от тях да работят! Докато не се научим, че сме граждани, които си плащат данъците и срещу тях трябва да получават съответните услуги, нищо няма да се промени!

  • Отговори (1) (21)
    10. добавен от: Deqna 10 Август, 15:27

    Абе хора май си нямате друга работа,нормално е при тази буря да няма ток кво сте седнали да ревете все едно е свършил света.И само за инфо да ви пусна нещо щото гледам сте компетенция от всякаде не само в Етрополска община не е имало ток

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (5)

Какво е Вашето мнение за затварянето на ул."Свобода?

Анкета » коментари (5)

Какво е Вашето мнение за затварянето на ул."Свобода?

отговори
Напълно съм съгласен (543)
70% Complete
Не съм съгласен (302)
70% Complete
Съгласен съм за еднопосочно затваряне на улицата (243)
70% Complete