Завърши ремонтът на платното за Варна на при 37-ми км на АМ „Хемус“
Завършиха ремонтните работи на платното за Варна на виадукта при 37-ми километър на АМ „Хемус“. Движението е възстановено и шофьорите могат да преминават без ограничение по съоръжението. Без да се възпрепятства трафикът продължава работата по долното строене.
Екипът от инженери, технически персонал и строителни работници на „Автомагистрали“ ЕАД работи изключително мобилизирано, за да завършат ремонтните дейности на връхната конструкция колкото се може по-бързо.
Възстановени са всички стоманобетонови греди, подменени са лагерите и дилатационните фуги. Мостовото съоръжение е с нова асфалтова настилка, хидроизолация, маркировка и мантинели.
На АМ „Хемус“ продължават ремонтно-възставителните работи на виадуктите - при 19-ти км, 35-ти, 36-ти, както и на тръбата за София на тунел „Витиня“. На мостовите съоръжения, които не са обновявани от построяването им през 80-те години, се извършва ремонт на пътната част и стълбовете. Предвидено е полагане на нова асфалтова настилка, нова хидроизолация, както и съвременни системи за пътна безопасност. Стълбовете и фундаментите на виадуктите се усилват с нови бетонови кожуси, подобрява се противоземетръсната устойчивост. На виадуктите „Потоп“ /19-ти км/ и „Коренишки дол“ /36-ти км/ предстои изграждането на нова хидроизолация, нов асфалт и осигурителни системи за безопасност. На съоръженията при 51-ви км, както и при 37-ми км, продължава работата по долното строене, без това да затруднява трафикът.
Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите да карат разумно и със съобразена скорост, да спазват правилата и да не използват аварийните ленти за по-бързо преминаване. За улеснение на пътуващите в петък и събота в отсечките с ремонт на автомагистралата има две ленти за пътуващите за Варна и една за София, а в неделя и понеделник съответно две за София и една за Варна. В пиковите часове, когато много хора тръгват на път, е възможно по-бавно предвижване от интензивния трафик, но строителните дейности трябва да се извършат, за да се кара по съоръженията безопасно и удобно.
Източник: api.bg
Браво на щрабаг
Дано асфалта не е като на ляво платно
Асфалта ще се свлече до виадукта на Рибни вир
След 2 месеца почва ремонт на ремонта
как сменихте увисналите греди или само ги напудрихте КРАДЦИ
От направено представително допитване от уважавания от всички нас вестник Скравенско подмадурче предстои решаващ ремонт на ремонта с цел усъвършенстване на великия български пътостроител.С това той ще влезе в книгата на Гинес за най-къс период между два високо качествени ремонта,освен това ще се налеят свежи пари в бълг.икономика.