Събота, 27 Юли 2024, 05:51

„Човешкият фактор и грижата за здравето на работещите са ключови за „Елаците-Мед““, казва д-р Георги Георгиев

30 Септември 2023, 14:20
(0) (0)
Етрополе - Новини
Прочетена: 2632 0


Всяка една голяма компания, която цени своите служители, трябва да им осигури грижа за здравето. Човешкият фактор, във всяко едно предприятие или учреждение, е най-важният. Служителят с добро физическо здраве е работоспособен и мотивиран; неговият тонус е висок, което се отразява както в професионален, така и в личен план.

Отчитайки това, ръководството на „Елаците-Мед“ е подсигурило безплатна здравна грижа на своите служители и работници – Медицински пункт на място, с лекар и дежурни сестри, който работи 24 часа. В съседство на медицинския кабинет се намира и модерно оборудван стоматологичен, където зъболекар се грижи за денталното здраве на работещите – напълно безплатно.

За предимствата на здравната грижа на работното място, разговаряме с д-р Георги Георгиев, главен лекар на фирмата - доставчик на медицинската услуга за „Елаците-Мед“:


„Огромното предимство на разкрития здравен пункт на работното място, е че се осигурява достъпност – хората, които работят редовна смяна, на практика не могат да се прегледат в града и трябва да отсъстват от работа. Тук, на място, има разкрит лечебен пункт с лекар, дежурни медицински сестри, 24 часа на разположение, където може да си проследи хронично заболяване, или да се направи първичен преглед.

Разполагаме с най-модерна медицинска апаратура, каквато има във всяко едно Спешно звено в страната – ЕКГ- апарати, дефибрилатор, вакуум, а също и с линейка - последен модел с всичко необходимо за спешна помощ. Най-важната и дългосрочна инвестиция е тази в човешкия фактор – в здравето на служителите.

Ковид-кризата показа нуждата от такива звена по месторабота; един мониторинг на служителите – на здравословното им състояние е много важен за тяхната производителност, работоспособност. Всичко това има и профилактичен, и социален, и медицински ефект.

В една интензивна дейност, на един голям работодател, медицинското обслужване трябва да бъде рутинна съпътстваща дейност в останалите му силни страни, които той развива. Тук възродихме една стара практика – навремето имаше заводски лекари. Ние доразвихме тази традиция в контекста на спешни звена и обслужване на служители и работници на местоработата. Тези служители прекарват повечето си време на работните площадки, имат изградени условия на труд и се радват да получат и допълнителна здравна грижа.“





Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Ако искате да споделите и Вашето мнение, трябва да се регистрирате или да влезете с профила си.
Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички

Анкета » коментари (8)

Доволни ли сте от изборните резултати?

Анкета » коментари (8)

Доволни ли сте от изборните резултати?

отговори
Да (48)
70% Complete
Не (169)
70% Complete
Не гласувам. Предпочитам други да избират вместо мен. (15)
70% Complete
Не виждам алтернатива. (43)
70% Complete
Всички са маскари. (71)
70% Complete