Събота, 23 Ноември 2024, 22:46

Над 370 000 клиента на ЧЕЗ Елетро получават фактурите си онлайн

25 Януари 2018, 11:47
(0) (1)
Ботевград - Новини
Прочетена: 2413 3


С избора си клиентите на Дружеството спестиха 32 милиона листа хартия и 682 мегаватчаса електроенергия, необходима за производство им

Статистиката показва, че през последните години все по-устойчиво нараства броя на клиентите, които предпочитат да получават сметките си по електронен път. Над 370 000 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД вече са оценили удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура. През 2017 г. отказалите се от хартиения носител на сметката за електроенергия са над 62 000. Предоставяната от Дружеството възможност за електронна фактура позволява на клиентите да намалят използването на хартия с 8 880 000 листа годишно. От въвеждането на услугата през 2011 г. до момента, абониралите се за по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура, дадоха своя принос в опазване на околната среда, като с избора си спасиха от изсичане над 3 550 дървета, спестиха над 32 милиона листа хартия, или приблизително 273 тона хартия и 682 мегаватчаса електроенергия, необходима за производството им.

Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават веднага след издаването ѝ и имат достъп до архив на месечните си сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Тя е валиден, електронно подписан данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.

Електронната фактура е напълно безплатна. Тя може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД, на телефон 0700 10 010 или в офисите на Изипей. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.


Източник: Пресцентър на "ЧЕЗ Електро България" АД

Ключови думи: ЧЕЗ Електро България АД

Коментари (3)

  • Отговори (1) (0)
    1. добавен от: Анонимен 25 Януари, 22:30

    Ако тая мацка е някаква награда минавам на каквото кажат, даже ни искам никаква фактура

  • Отговори (0) (0)
    2. добавен от: Tova s polu4avneto na fakturi ne otgovaria na istinata ot niakolko meseca ne gi polu4avam 15 Март, 12:57

    ot nikolko meseca ne polu4avam nikakvi fakturi

  • Отговори (0) (0)
    3. добавен от: stoianov kv.tolstoi 15 Март, 13:01

    laga e 4e polu4avame fakturi.Ot niakolko meseca ne polu4avame takiva I sme v nevidenie

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (8)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (72)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (13)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete