Сряда, 30 Октомври 2024, 12:04

Община Ботевград обявява свободно работно място за длъжността Изпълнител „Техническо обслужване”

1 Август, 16:33
(1) (0)
Ботевград - Новини
Прочетена: 1238 5


Община Ботевград обявява свободно работно място по трудов договор за длъжността Изпълнител „Техническо обслужване” към дирекция „Административно-информационно обслужване и управление на собствеността“

Кандидатите за длъжността следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността Изпълнител „Техническо обслужване”:
1. Да притежават минимална образователна степен „Средно”.
2. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - не се изисква.
3. Да притежават следните компетентности:
- много добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office - Word, Excel, познания за ползване на програмни продукти: Corel draw, Adobe Photoshop, Fine Reader;
- познания за работа с широко-форматна копирна и офис техника;
- организационна компетентност, умения за работа в екип;

Кратко описание на длъжността:
Обезпечава технически работата на служителите в общинска администрация. Извършва компютърна обработка на документи. Работи с програмни продукти: Corel draw, Adobe Photoshop, Fine Reader. Размножава материалите за обезпечаване работата на Общински съвет-Ботевград. Подпомага служители от кметствата и кметските наместничества при изработка на покани, афиши и грамоти. Изготвя в специализирана система „Акстър“ – Наказателни постановления, констативни протоколи и отговаря за съхранението на завършилите с наказателни постановления актове. Участва в подготовката по провеждане на изборите за народни представители и изборите за общински съветници и кметове. Участва в подготовка на материали, свързани с мероприятията от културния календар на община Ботевград.

Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Заявление до Кмета на община Ботевград– свободен текст.
2. Автобиография.
3. Копие от документ за завършено образование.
4. Копие от трудова книжка, УП-3.
5. Документи за придобита квалификация /ако има/.

Одобрените кандидати ще бъдат извикани на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.

Срок за подаване на документите 01.08.2024 г. до 16.08.2024 г. включително.
Документите на кандидатите се подават в сградата на Община Ботевград, пл. „Освобождение” №13, гише „Деловодство” в ЦАО на партерния етаж всеки работен ден от 8.30ч. до 17.30ч. Телефон за контакти: 0723/ 66630, 0723/ 69115

Източник: balkanec.bg

Коментари (5)

  • Отговори (2) (2)
    1. добавен от: Анонимен 1 Август, 19:35

    Важно е да напишете възнаграждението какво е!?
    Дали си струва да кандидатства човек

    • (1) (0)
      1. добавен от: Анонимен 2 Август, 09:14

      1800лв

  • Отговори (6) (2)
    2. добавен от: Анонимен 2 Август, 00:26

    Няма смисъл да се кандидатства , обявената позиция е проформа , вече е избрана наш човек , служителка от общината.
    Кмете нещо да кажеш , търси се на човека работа или работа за определени хора?

    • (0) (0)
      1. добавен от: Анонимен 3 Август, 12:09

      Кажете коя е

  • Отговори (1) (1)
    3. добавен от: Elena90 2 Август, 08:33

    В днешно време е трудно да се намери сериозен заем предвид няколкото измами, свързани с реклами в интернет.
    Но случайно попаднах на г-н DIDIER DELAFONTAINE, който ми помогна много при получаването на заем от 38 000 евро. Признавам, че в началото не бях склонен към това предложение, но в крайна сметка реших, че той е наистина сериозен и добродушен. . Горещо препоръчвам да се свържете с него, ако имате нужда от заем, можете да го намерите на: didierdf93@gmail.com

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (14)

Доволни ли сте от изборните резултати?

Анкета » коментари (14)

Доволни ли сте от изборните резултати?

отговори
Да (98)
70% Complete
Не (335)
70% Complete
Не гласувам. Предпочитам други да избират вместо мен. (31)
70% Complete
Не виждам алтернатива. (108)
70% Complete
Всички са маскари. (176)
70% Complete