Община Ботевград обявява свободно работно място за длъжността Изпълнител „Техническо обслужване”
Община Ботевград обявява свободно работно място по трудов договор за длъжността Изпълнител „Техническо обслужване” към дирекция „Административно-информационно обслужване и управление на собствеността“
Кандидатите за длъжността следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността Изпълнител „Техническо обслужване”:
1. Да притежават минимална образователна степен „Средно”.
2. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - не се изисква.
3. Да притежават следните компетентности:
- много добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office - Word, Excel, познания за ползване на програмни продукти: Corel draw, Adobe Photoshop, Fine Reader;
- познания за работа с широко-форматна копирна и офис техника;
- организационна компетентност, умения за работа в екип;
Кратко описание на длъжността:
Обезпечава технически работата на служителите в общинска администрация. Извършва компютърна обработка на документи. Работи с програмни продукти: Corel draw, Adobe Photoshop, Fine Reader. Размножава материалите за обезпечаване работата на Общински съвет-Ботевград. Подпомага служители от кметствата и кметските наместничества при изработка на покани, афиши и грамоти. Изготвя в специализирана система „Акстър“ – Наказателни постановления, констативни протоколи и отговаря за съхранението на завършилите с наказателни постановления актове. Участва в подготовката по провеждане на изборите за народни представители и изборите за общински съветници и кметове. Участва в подготовка на материали, свързани с мероприятията от културния календар на община Ботевград.
Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Заявление до Кмета на община Ботевград– свободен текст.
2. Автобиография.
3. Копие от документ за завършено образование.
4. Копие от трудова книжка, УП-3.
5. Документи за придобита квалификация /ако има/.
Одобрените кандидати ще бъдат извикани на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.
Срок за подаване на документите 01.08.2024 г. до 16.08.2024 г. включително.
Документите на кандидатите се подават в сградата на Община Ботевград, пл. „Освобождение” №13, гише „Деловодство” в ЦАО на партерния етаж всеки работен ден от 8.30ч. до 17.30ч. Телефон за контакти: 0723/ 66630, 0723/ 69115
Източник: balkanec.bg
Важно е да напишете възнаграждението какво е!?
Дали си струва да кандидатства човек
1800лв
Няма смисъл да се кандидатства , обявената позиция е проформа , вече е избрана наш човек , служителка от общината.
Кмете нещо да кажеш , търси се на човека работа или работа за определени хора?
Кажете коя е
В днешно време е трудно да се намери сериозен заем предвид няколкото измами, свързани с реклами в интернет.
Но случайно попаднах на г-н DIDIER DELAFONTAINE, който ми помогна много при получаването на заем от 38 000 евро. Признавам, че в началото не бях склонен към това предложение, но в крайна сметка реших, че той е наистина сериозен и добродушен. . Горещо препоръчвам да се свържете с него, ако имате нужда от заем, можете да го намерите на: didierdf93@gmail.com