Събота, 23 Ноември 2024, 18:57

ПГТМ „Христо Ботев“ е определено за т.нар. училище-гнездо в Ботевград; Кои са останалите училища-гнезда в Софийска област?

28 Юни 2023, 19:03
(1) (2)
Ботевград - Новини
Прочетена: 4026 17


За Софийска област, съгласно Заповед № РД 10-360/16.06.2023 г. на началника на РУО – София-област са определени училища, в които ще се приемат документи за участие в класирането (т.нар. училище-гнездо) при осъществяване на държавния прием на ученици в VIII клас по чл. 142, ал. 3, т. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование за учебната 2023-2024 година, както следва:

СУ „Летец Христо Топракчиев“ – гр. Божурище;

ПГТМ „Христо Ботев“ – гр. Ботевград;

СУ „Проф. д-р Асен Златаров“ – гр. Годеч;

НУ „Христо Ботев“ – гр. Елин Пелин;

СУ „Христо Ясенов“ – гр. Етрополе;

СУ „Христо Ботев“ – гр. Ихтиман;

ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ – гр. Костенец;

ПГВМСС „Св. Георги Победоносец“ – гр. Костинброд;

НУ „Тодор Влайков“ – гр. Пирдоп;

ОУ „Васил Левски“ – гр. Правец;

ОУ „Христо Максимов“ – гр. Самоков;

ПГ „Велизар Пеев“ – гр. Своге;

СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Сливница.



Източник: balkanec.bg

Коментари (17)

  • Отговори (18) (8)
    1. добавен от: Ив 28 Юни, 19:45

    И да са гнездо и да не са, умните деца заминават в гимназията! Да не кажа повечето ще са там от сега се знае.

    • (5) (2)
      1. добавен от: пив 29 Юни, 14:35

      да то там са най-големите наркомани ,гимназията проодна повече от СПТУМ

  • Отговори (4) (0)
    2. добавен от: Анонимен 28 Юни, 20:13

    Второто китайско след Радински

  • Отговори (7) (3)
    3. добавен от: Анонимен 28 Юни, 20:32

    Черното гнездо

  • Отговори (8) (2)
    4. добавен от: Анонимен 28 Юни, 20:34

    Много жалко за училището!

  • Отговори (14) (3)
    5. добавен от: Анонимен 28 Юни, 21:45

    Хубаво училище беше, но черна краста го налегна . И на училище не ходят а диплом как вземат не е ясно

  • Отговори (2) (3)
    6. добавен от: Анонимен 28 Юни, 21:45

    Жалко!Провал!

  • Отговори (8) (3)
    7. добавен от: Анонимен 28 Юни, 21:55

    Това, че там учат за средно образование и български граждани от ромски произход не е лошо, а е добро. Била съм в това училище на друг курс преди време и имаше доста такива, които си бяха на училище, по класните стаи и навън. Които не знаят да не пишат свободни съчинения от злоба!

  • Отговори (5) (8)
    8. добавен от: Анонимен 28 Юни, 23:02

    Ей нема угодия за тия българи ако не учат циганите що не учат ако па учат айде сега проблем че учат . Защо не отидете в парламента да махнете тия турци къде толкова много години оправаха баби те ви и пра бабите ви та чак се наричате сега българи. Мелеси с мелеси

    • (11) (0)
      1. добавен от: Анонимен 29 Юни, 01:48

      Ама те не учат бе льольо.
      Това е проблема.
      Не ходят на училище, а пък искат дипломи.
      В случай,че влезнат в някой час започват да правят "кербала"..да псуват учителката, да пречат..

  • Отговори (7) (1)
    9. добавен от: Анонимен 29 Юни, 07:46

    Повечето коментирали до тук сте хора, които са извън системата на средното образование. Училище-гнездо може да бъде всяко едно българско училище. Този факт означава, че учители от ПГТМ ще бъдат допълнително натоварени да дежурят и в карват в електронната система желанията на учениците, като така са в ПОМОЩ на родителите. Какво е качеството на образованието в това училище, няма нищо общо с ролята, която ще изпълнява от 5 юли до 8 август.

  • 10.

    Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (8)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (68)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (13)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete