Община Своге обявява подбор на персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“ чрез провеждане на конкурс.
За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени хора за следните позиции:
Mедицинска сестра, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден, чиито основни функции са:
- събира и предоставя здравна информация на потребителите;
- предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;
- осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания;
- придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;
- извършва манипулации, които могат да бъдат извършвани извън лечебно заведение - измерване на витални показатели;
- води и съхранява документацията, съпътстваща услугата.
Ще бъде назначен и психолог, на трудов договор, с почасова заетост 2 часа на ден. Основните му функции са:
-предоставяне на психологическа подкрепа, която ще създаде възможност за водене на самостоятелен и независим живот на потребителите, както и подобряване качеството на живот на тях и техните семейства;
-Подкрепа при идентифициране на проблеми при кризисни състояния, конфликти, демотивация, загуба и прочие;
-Водене и поддържане на необходимата документация, съпътстваща услугата.
Основните функции на позицията за рехабилитатор, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден, са:
- извършва рехабилитация, кинезитерапия и физиотерапия, насочени към възстановяване и социална интеграция на потребителите;
- работи индивидуално с тях, като извършва процедури, масажи и различни видове манипулации, в зависимост от потребностите им;
- информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
- при желание от страна на потребителите проследява здравословното им състояние, съгласно компетентностите си;
- води необходимата документация и отчетност.
24 домашни помощници, на трудов договор, с 4 часова заетост на ден, които трябва да:
- осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
- съдействие при приготвяне на храна;
-оказване на помощ при хранене;
- извършване на административн услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
-придружаване при разходка и посещение на кино, театър, изложба и др.
Шофьор, на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден. Основните му функции са:
- извършва транспортиране на медицински сестри, психолога, рехабилитатора до и между домовете на потребителите по проекта;
- изготвя и отчита нужната документация, свързана с пътуванията;
- спазва правилата за движение по пътищата;
- спазва работния график и техническата изправност на автомобила.
Основните функции на координатора на услугите, на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден, са:
- организиране на графика на домашните помощници, медицинската сестра, рехабилитатора, санитара и психолога;
- отговаряне на запитвания и искания за информация и документация с висока степен на услужливост, такт, дискретност и поверителност;
- изпълнение на всякакви други задачи, възложени от прекия началник;
води необходимата документация и отчетност.
Санитар, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден. Основните му функции са:
- осъществяване на социално - битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена, поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- асистира на здравния работник при потребители в тежко здравословно състояние;
- помага при преобличане на пациента;
- оказване на помощ при хранене;
- извършване не административни услуги, заплащане на битови сметки ( със средства на потребителя);
- при необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата.
Необходимите документи за участие в подбора са :
- писмено заявление за участие;
- лична карта (за справка);
- автобиография;
- служебна бележка от месторабота ( ако кандидатът работи);
- служебна бележка от образователна институция ( ако кандидатът учи - редовно обучение );
- документ за завършено образование;
- копие на сертификат/ и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми / проекти за социални услуги;
- декларация за обработка на лични данни (по образец).
Срокът за подаване на документи - от 01.08.2019г. до 20.08.2019г. включително.
За подробна информация относно минималните и специфичните изисквания за всяка една позиция, както и допълнителна информация за допускането до интервю, може да откриете на интернет страницата на Община Своге.
Публикувано на 28.04.2024г. 20:03 | Дава под-наем
Публикувано на 28.04.2024г. 16:07 | Купува
Публикувано на 26.04.2024г. 11:29 | Дава под-наем
Публикувано на 24.04.2024г. 11:12 | Дава под-наем
Публикувано на 22.04.2024г. 20:27 | Дава под-наем
Публикувано на 29.04.2024г. 07:51 | Предлага
Публикувано на 26.04.2024г. 04:28 | Предлага
Публикувано на 25.04.2024г. 13:55 | Предлага
Публикувано на 25.04.2024г. 06:14 | Предлага
Публикувано на 24.04.2024г. 10:54 | Предлага
Публикувано на 5.03.2024г. 12:35 | Продава
Публикувано на 11.02.2024г. 17:30 | Продава
Публикувано на 11.02.2024г. 07:29 | Продава
Публикувано на 2.10.2023г. 07:54 | Продава
Публикувано на 14.09.2023г. 08:24 | Продава
Няма добавени коментари