Събота, 4 Май 2024, 19:37

Подбор на персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“

31 Юли 2019, 14:39
(0) (0)
Своге - Новини
Прочетена: 860 0


Община Своге обявява подбор на персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“ чрез провеждане на конкурс.
За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени хора за следните позиции:

Mедицинска сестра, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден, чиито основни функции са:

- събира и предоставя здравна информация на потребителите;
- предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;
- осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания;
- придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;
- извършва манипулации, които могат да бъдат извършвани извън лечебно заведение - измерване на витални показатели;
- води и съхранява документацията, съпътстваща услугата.

Ще бъде назначен и психолог, на трудов договор, с почасова заетост 2 часа на ден. Основните му функции са:
-предоставяне на психологическа подкрепа, която ще създаде възможност за водене на самостоятелен и независим живот на потребителите, както и подобряване качеството на живот на тях и техните семейства;
-Подкрепа при идентифициране на проблеми при кризисни състояния, конфликти, демотивация, загуба и прочие;
-Водене и поддържане на необходимата документация, съпътстваща услугата.

Основните функции на позицията за рехабилитатор, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден, са:
- извършва рехабилитация, кинезитерапия и физиотерапия, насочени към възстановяване и социална интеграция на потребителите;
- работи индивидуално с тях, като извършва процедури, масажи и различни видове манипулации, в зависимост от потребностите им;
- информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
- при желание от страна на потребителите проследява здравословното им състояние, съгласно компетентностите си;
- води необходимата документация и отчетност.

24 домашни помощници, на трудов договор, с 4 часова заетост на ден, които трябва да:

- осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;

- закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;

- съдействие при приготвяне на храна;

-оказване на помощ при хранене;

- извършване на административн услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);

-придружаване при разходка и посещение на кино, театър, изложба и др.

Шофьор,  на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден. Основните му функции са:

- извършва транспортиране на медицински сестри, психолога, рехабилитатора до и между домовете на потребителите по проекта;

- изготвя и отчита нужната документация, свързана с пътуванията;

- спазва правилата за движение по пътищата;

- спазва работния график и техническата изправност на автомобила.

Основните функции на координатора на услугите, на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден, са:

- организиране на графика на домашните помощници, медицинската сестра, рехабилитатора, санитара и психолога;

- отговаряне на запитвания и искания за информация и документация с висока степен на услужливост, такт, дискретност и поверителност; 

- изпълнение на всякакви други задачи, възложени от прекия началник;

води необходимата документация и отчетност.

Санитар, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден. Основните му функции са:

- осъществяване на социално - битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена, поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава; 

- асистира на здравния работник при потребители в тежко здравословно състояние; 

- помага при преобличане на пациента; 

- оказване на помощ при хранене; 

- извършване не административни услуги, заплащане на битови сметки ( със средства на потребителя);

- при необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата.

Необходимите документи за участие в подбора са :

- писмено заявление за участие;

- лична карта (за справка);

- автобиография;

- служебна бележка от месторабота ( ако кандидатът работи);

- служебна бележка от образователна институция ( ако кандидатът учи - редовно обучение );

- документ за завършено образование; 

- копие на сертификат/ и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми / проекти за социални услуги;

- декларация за обработка на лични данни (по образец).

Срокът за подаване на документи - от 01.08.2019г. до 20.08.2019г. включително.

За подробна информация относно минималните и специфичните изисквания за всяка една позиция, както и допълнителна информация за допускането до интервю, може да откриете на интернет страницата на Община Своге.






Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (5)

Ще има ли предсрочни избори отново?

Анкета » коментари (5)

Ще има ли предсрочни избори отново?

отговори
Да. Категорично! (213)
70% Complete
Не. Само се пазарят за порциите във властта. (129)
70% Complete
Не знам и не ме интересува. (48)
70% Complete
Поредната политическа глупост. (62)
70% Complete