Неделя, 24 Ноември 2024, 00:02

Своге се включва в националния протест на 24 февруари

23 Февруари 2013, 09:59
(0) (0)
Своге - Новини
Прочетена: 2608 11


Община Своге също ще се включи в националния протест, който ще се проведе утре в цялата страна.
На 24 февруари в 11.00 ч. на площада в града е организиран митинг-протест, на който свогенци ще изразят своето недоволство
от монополите и политиката на управление в страната.

Източник: balkanec.bg

Коментари (11)

  • Отговори (0) (0)
    1. добавен от: Анонимен 23 Февруари, 10:52

    ха сега да се види кой от общинската администрация ще дойде на протеста, но то не е като да те организират под строй да ходиш на митиниг през работно време, те служителите са изморили от онзи ден и няма да дойдат - все пак имат нужда от почивка. :x

  • Отговори (0) (0)
    2. добавен от: Бистра Иванова Спасова 23 Февруари, 11:00

    Куче, което не знае да лае, само вкарва вълка в кошарата. Сега вместо да се преразгледат сметките за ел. и топло енергия ви подхвърлиха темата за промяна на Конституцията и вие захапахте голата кука. Дори и да допуснем, че не сте се вързали на въдицата, то след като решавате да сменяте системата, не трябва ли първо да разберете какво точно не работи в старата? Колко от вас изобщо са чели конституцията? Подхвърлят ви идеи за образователен ценз на избирателите, а сега искат Чочо от Филиповци да измисли нова конституция. Проблемът не е в нея /изключая квотите за ВСС и КС което прави съда обвързан от политическите партии/. Ако искате справедливост, трябва да видите дали можете да използвате съществуващата система! МОЖЕТЕ да я използвате, но вместо това ви хвърлят прах в очите с измислени граждански контроли. Значи на всеки българин в държавната администрация да му назначим още по двама, които да го контролират? Супер – кой тогава ще им плаща заплатите с вашите данъци? Как точно ще ги избирате и защо този, а не онзи например? Тях кой ще контролира? Че ние нямаме толкова българи, че всеки да следи всеки. Май трябва да си внесем китайци за целта?
    Писнало ви е от това старите партии да са все на власт и да ви лъжат – и на мене ми писна. Как може да се справим с това? Ето –сегашната система ни дава тази възможност – Нека довършим разследванията за неизгодните договори и да посочим виновниците ПОИМЕННО! Имена и партийна принадлежност! Като вкараме един камион продажни партийци в затвора, утре няма да са ни в избирателните листи, а следващите ще се замислят какво ще правят насетне. Можем ли- можем! Само, че сега вместо това ви карат да правите глупости и да си блъскате главите с неща, които само специалистите по конституционно право разбират, за да не лъснат определените имена. Освен това ви замъгляват чувството за справедливост с вълна от „справедливи” протести на лекари, военни и прочие. Защо мисля че са несправедливи – ами МНОГО ПРОСТО – исканията са справедливи, но моментът за тях е избран НАРОЧНО СЕГА! Аргументи: за да се промени субсидирането на Пирогов например, и за да се увеличат лимитите на здравната каса, трябва да се приеме нов бюджет и нова нормативна уредба. Само, че при служебно правителство народното събрание се разпуска… Е, кой да ги приеме тези нормативни актове? Значи – те си излизат на протест и не очакват промяна, тъй като тя няма как да стане без парламент. Какво точно очакват тогава? Същото важи и за останалите недоволни – техните искания са предмет на законодателни промени – но не от ВНС а от обикновено НС… което след няколко дена няма да го има. Хайде още веднъж си задайте въпроса: Кой има интерес да не се осъдят виновните и днес и сега?
    :x

  • Отговори (0) (0)
    3. добавен от: Анонимен 23 Февруари, 11:16

    а ти какво прредлагаш - народа да го тъпчат както до сега, нали от някъде трябва да се тръгне

  • Отговори (0) (0)
    4. добавен от: Ерма Милушева 23 Февруари, 12:07

    Абсолютно съм съгласна с г-жа Б. И. Спасова !!!

  • Отговори (0) (0)
    5. добавен от: варненец 23 Февруари, 13:12

    В България средната пенсия е 100 евро, а средната заплата е 200 евро, но всички в Европа мислят, че това е седмичен доход, след протестите Европа разбра, че това е месечен доход и фактически геноцид.

  • Отговори (0) (0)
    6. добавен от: Малкия Иванчо 23 Февруари, 21:18

    Госпожа Спасова по принцип е права, но и на нея трябват още няколко стъпки напред в правилната посока!Защо е права? Ами един истински специалист по информация ще ви се изсмее , като разбере че искате да контролирате ВСИЧКО. Защото това е възможно само ... някъде в безкрайността, или практически НЕВЪЗМОЖНО Преди век в зората на компютърните науки умните са разделили задачите на 2 части - такива които се решават ПРОСТО в обозримо време и такива които въобще не се решават ЩОТО НЯМА ВРЕМЕ. Ето това може да бъде и ключа от бараката за нашия български случай - МАЛКО ПРОСТИ ПРАВИЛА, които лесно да се наблюдават и контролират.
    Извън политическото искане за процент мажоритарно избрани депутати и право на непартийно, а гражданско отзоваване, всички други политически мечти за нова конституция, нови кръгли маси и прочие т.н. гражданско участие в управлението с разни квоти е от онази категория на мъглата и неясното бъдеще, която НИКОГА няма да можем да решим.
    Останалото може да бъдат прости ИКОНОМИЧЕСКИ изисквания които СЕГА И ВЕДНАГА да влязат в законодателството и да почнат да се прилагат
    1.Най-напред цялата административна информация трябва да стане ЯВНА и ДОСТЪПНА, а не за се крием зад таксата за тапия и служебната тайна. Щом е Административна , тя е монополна, а като такава трябва да се подчинява на изискване 3. И да забравим за мантрата "електронно управление" - нея никога няма да я доживеем във вида по който сме го почнали - тя е от групата на безкрайните!
    2. там където може да има монопол , да бъде забранено наличието само на един оператор, а поне на три и доказано независими, така както се контролира независимостта и свързаността на финансовите институции. Колкото и граждански квоти и контрол да слагате на един Цеко Минев и Юлен в Банско и Пирин, когато той е монопол - и услугата ще бъде безумно скъпа, че да гоним хората по Австрия и Европа, и качеството й ще бъде мизерно, а и банскалии ще продължат да въздишат за европейски доходи...
    3. Там където не може без монопол - тогава няма право на търговска печалба и търговска самостоятелност ,а само на пълно "социалистическо-планово" управление , което всеки, който иска и може - да може да контролира точка по точка и стотинка по стотинка...
    Тези три прости правила не са измислени вчера. Антимонополно законодателство са направили в САЩ още преди 80 години А за тайните общества и вредата от тях се знае от хилядолетия...

  • Отговори (0) (0)
    7. добавен от: Людмила Петрова 24 Февруари, 16:35

    Кои бяха на протеста? Отново старите муцуни. Свогенци си знаем и кътните зъби- та някак си не ни върви протестирането. Кой формулира точно тези искания? Много малко бяха- единици- младите интелигентни хора с обосновани виждания за промяна. А иначе - и аз съм против монополите. И протестирам против ниските доходи- а не против високите цени!

  • Отговори (0) (0)
    8. добавен от: Анонимен 24 Февруари, 16:50

    г-жо Петрова, точно Вие ли намерихте да се изказвате за "Старите муцуни" - вие не сте ли една от тях. Бяхте при двамата Емиловци, сега сте и при Жоро. И като протестирате си кажете исканията и организираите протест /ако можете/

  • Отговори (0) (0)
    9. добавен от: ирена милушева 24 Февруари, 17:18

    Тези искания бяха формулирани от "единиците хора", които искаме тази Промяна. Протеста беше направен само и единствено със създаването на събитие в социалната мрежа, без да е похарчен и един лев за него. Не е партиен протест, кебапчета и бири не се раздават и за това се видя, кои хора искат Промени към по - добър социален статус и на кои им е "все тая" какво се случва.

  • Отговори (0) (0)
    10. добавен от: Анонимен 24 Февруари, 17:35

    bravo na IRENA i na organizatorite! Na koito ne my haresva da go organizira po-dobre.

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (8)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (72)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (13)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete