Сряда, 15 Май 2024, 19:31

Туристическото лого на Костинброд - Слънцето – като символ на Възкресението и петелът – символ на чест и гордост; Логото бе представено в рамките на международното туристическо изложение „Ваканция и СПА Експо 2023“

20 Февруари 2023, 21:21
(2) (0)
Костинброд - Новини
Прочетена: 787 1


Туристическото лого на община Костинброд и бъдещата бранд идентичност на общината като туристическа дестинация, бяха представени като добра практика по време на международното туристическо изложение Ваканция и СПА Експо 2023.

Как се изгражда туристически бранд и как да го постигнем разказаха експертите по туризъм, маркетинг и реклама Десислава Алексова и Вихра Огнянова. Те споделиха практическия си опит за разработване на бранд идентичност в няколко общини в България.

Изграждането на бранд от нулата е огромното предизвикателство за всяка община, а когато говорим за българския туризъм, предизвикателствата са още по-големи. Една от причините е негативният имидж, който, за съжаление, имат голяма част от дестинациите в страната.

Лекторите акцентираха върху ползите от туристическия брандинг на дестинациите и най-вече стремежът към фокус върху продукти с висок потенциал и тяхното маркетиране, както и предимствата при привличане на инвеститорски интерес. „Важно е да се фокусираме върху продукти, които са интересни за туристите от 21 век. Те много пътуват и имат огромна база за сравнение. Стратегията е много важна. Затова е необходимо да се придържаме през целия процес към дефинираните цели “, сподели д-р Десислава Алексова, експерт и преподавател в сферата на туризма.
„Само заради хубавото лого никой няма да дойде, но то е най-важният елемент на марката", казва Вихра Огнянова, основател на рекламната агенция Prim Design. Тя представи елементите на визуалната идентичност и акцентира върху ползите за насърчаването на диалога и сплотяването на местната общност.

Туристическото лого на Костинброд беше предложено в рамките на проучване на туризма в общината и обсъдено на сесия на общински съвет. Слънцето като символ на възкресение и петелът като емблема на гордост, храброст и чест, бяха основните символи, които спечелиха гласовете в направеното допитване до местните жители и потенциални посетители на общината. Тази година предстои да бъде разработена и приложена на практика цялостната бранд идентичност на дестинацията.

Снимки: Economic.bg, PRIM DESIGN


Източник: balkanec.bg

Коментари (1)

  • Отговори (1) (1)
    1. добавен от: Анонимен 20 Февруари, 22:37

    Щом Деса Простакеса е замесена тц тц ...

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички
виж всички

Анкета » коментари (5)

Ще има ли предсрочни избори отново?

Анкета » коментари (5)

Ще има ли предсрочни избори отново?

отговори
Да. Категорично! (241)
70% Complete
Не. Само се пазарят за порциите във властта. (136)
70% Complete
Не знам и не ме интересува. (51)
70% Complete
Поредната политическа глупост. (70)
70% Complete