Трафикът преминава по обходни маршрути. Шофьорите да бъдат внимателни!
Удължен е срокът на временната организация за движение по участъка от път I-1 между Мездра и Лютидол. Отсечката е затворена за движение в двете посоки от 160-ти до 172-ри км за изграждане на новото трасе и графика на строителя за изпълнение на строително-монтажни работи, които не позволяват безопасното преминаване на моторните превозни средства. Настоящата заповед е до средата на февруари 2024 г.
След това движението по участъка от път I-1 ще бъде възстановено и шофьорите ще преминават по новото трасе с по две ленти за движение в посока.
Продължаването на срока на временната организация за безопасност на движението е поради непредвидени обстоятелства, възникнали по време на строителните работи - необходимост от извършване на археологически проучвания в части от трасето, изготвянето и одобрението на нов парцеларен план в зоната на инженерните мрежи и пътните възли.
Това се налага заради преработването им като пътни възли на две нива, за да се повиши безопасността на движение по бъдещото трасе.
Срокът за завършване на модернизацията на път I-1 Мездра - Ботевград е декември 2024 г.
Пълното затваряне на отсечката е необходимо, тъй като платното в посока Видин, в участъка между 161-ви и 172-ри км, се изгражда в непосредствена близост до съществуващия път I-1, а платното в посока София в по-голямата си част е върху съществуващото трасе на първокласния път.
За изпълнението на всички планирани дейности по проекта се извършват и взривни работи на скатове, оформяне и обрушване на откоси, полагане на мрежа по откосите и редица други строителни дейности. Безопасното им извършване изисква пълно затваряне на участъка, като по този начин се избягват сериозни опасности и предпоставки за пътно-транспортни произшествия.
Обходните маршрути при изпълнението на строителните работи са същите както и досега:
• леките автомобили до 3,5 т ще преминават по път III-1004 (Паволче - Челопек) - път III-1602 (Челопек - Лютиброд) - път II-16 (Лютиброд - Елисейна - Своге - II-18 Софийски околовръстен път и обратно.
За превозните средства над 3,5 т обходните трасета са:
• път II-13 Крапчене - Криводол - Борован - Бяла Слатина - Кнежа - Долни Дъбник - път I-3 Долни Дъбник - Червен бряг - Луковит - Златна Панега - АМ „Хемус“ и обратно;
• път II-15 Враца – Борован - II-13 Борован - Бяла Слатина - Кнежа - Долни Дъбник - път I-3 Долни Дъбник - Червен бряг - Луковит - Златна Панега - АМ „Хемус“ и обратно;
• За МПС до 12 т друг маршрут е и по АМ „Хемус“ - път I-3 Ябланица - Златна Панега - път III-103 Златна Панега - Батулци - Роман - Долна Бешовица - Горна Бешовица - Кален - Горна Кремена - Долна Кремена - Мездра - път I-1 Мездра – Монтана.
Като обходни маршрути шофьорите могат да използват и други републикански пътища, като спазват действащата за тях постоянна организация на движение.
Агенция „Пътна инфраструктура“ се извинява на шофьорите и на гражданите, през чиито населени места ще преминава трафикът, за причиненото неудобство. Спирането на движението е необходимо, за да се осигури както безопасността при пътуването, така и строителна площадка за модернизацията на трасето, което ще е двойно по-широко от настоящото.
Публикувано на 3.11.2024г. 12:43 | Продава
Публикувано на 30.10.2024г. 13:43 | Дава под-наем
Публикувано на 25.10.2024г. 07:43 | Продава
Публикувано на 24.10.2024г. 14:53 | Продава
Публикувано на 19.10.2024г. 20:34 | Взима под-наем
Публикувано на 3.11.2024г. 14:53 | Предлага
Публикувано на 2.11.2024г. 10:13 | Предлага
Публикувано на 1.11.2024г. 10:24 | Предлага
Публикувано на 1.11.2024г. 06:33 | Предлага
Публикувано на 30.10.2024г. 07:32 | Предлага
Публикувано на 2.11.2024г. 19:25 | Продава
Публикувано на 27.10.2024г. 20:18 | Продава
Публикувано на 25.09.2024г. 14:16 | Продава
Публикувано на 23.09.2024г. 10:25 | Продава
Публикувано на 9.09.2024г. 16:33 | Продава
Още година няма да стане,не пишете глупости
НАПИШЕТЕ НЯКОЯ НОВИНА. НАЛИ ЗА ТОВА СТЕ НОВИНАРИ.
ТОВА, КОЕТО ПИШЕ В ТОЗИ МАТЕРИАЛ ВСИЧКИ ГО ЗНАЕХМЕ ПРЕДИ МНОГО ВРЕМЕ.
Най скъпата отсечка в Света! Японците като чули цената и попитали да не произвежда ток та е толкова скъпа?Парите взети предварително и път няма!
Това по официални данни ли е? Или се бъзикаш, защото това което пишеш е несериозно. Мога да ти гарантирам, че се работи и то стабилно, но некадърността на ръководството на обекта в частта при Ребърково бави работата с месеци. И май не знаеш, че отсечката от Ботевград до входа на село Люти дол първо се изпълнява от фирмата без никакви пари и чак след като е готова отсечката ще им се плати.
До 2.1.
Не пиши глупости.
Това, че фирмата за която пишеш уж работи и то без пари, ако изобщо е вярно, не значи, че парите не са изплатени в аванс.
Просто вие сте поредния по веригата подизпълнител. И до вас пари може и да не стигнат.
И да не започваме да коментираме качеството на работата ви.
2.2 Аз не работя никъде по трасето и нямам общо с фирмите просто имам всекидневни наблюдения. По стечение на обстоятелствата. На работниците се плаща всеки месец и то добри пари за България, въпреки че работата на хората не е лека. А за качество не съм специалист и не мога да кажа. Но внушението, че това е най-скъпото трасе чак в света е смехотворно. Няма такива да работят без пари, но една от фирмите е на човек можещ да си позволи милиони инвестиция след, което държавата ще му ги изплати. При село Ребърково бяха хванати редица нарушения, защото там управлението е адски некадърно.
Ще има дъжд от пароци
Врътки, бате врътки.
Повтори ви се многократно и в предишни статии и сега, че спирането на движението е необходимо, за да се осигури безопасността при пътуване, но някои все не вдяват и в празните им глави са все "пароци" и "врътки, бате, врътки".
Агенцията,да се погрижи за пътищата които съсипа тежкия трафик.Едно правите,друго решите.Толкова можете,или не ви пука за селата които заради вас заприлича на руини.
Само се въртат едни схеми,потъват пари в дълбоките джобове, а ние гледаме и викаме бееееее.