Вторник, 21 Ноември 2017, 00:41

Тодор Матев: Нова структура на "ЧЕЗ Електро България" АД отразява динамиката и новите предизвикателства на енергийния пазар

19 Октомври, 09:11
(2) (1)
Ботевград - Новини
Прочетена: 946 5

Тодор Матев, Директор „Продажби на дребно“, „ЧЕЗ Електро България“ АД:
Нова структура на „ЧЕЗ Електро България“ АД отразява динамиката и новите предизвикателства на енергийния пазар

- Г-н Матев, „ЧЕЗ Електро България“ АД обяви, че от 1 ноември преструктурира бизнеса си в България. Какво наложи тази промяна?
- Динамиката на процесите на българския електроенергиен пазар през последните години се определя от ключовите думи либерализация и дигитализация. Това налага промяна на бизнес модела на участниците в енергийния сектор, за да бъдат конкурентни и адекватно да отговарят на изискванията на клиентите. Като участник в този процес „ЧЕЗ Електро България“ АД приема изключително отговорно това предизвикателство. Промяната в структурата на дейността на Дружеството е свързана с осигуряване на оптимални условия за обслужване на клиентите ни в новите пазарни условия. Преструктурирането се осъществява след обстоен анализ, в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство и в изпълнение на Директива 2003/54/ЕС на Европейския съюз, формулираща правилата, свързани с организацията и функционирането на електроенергийния сектор. Дружеството остава част от Групата на ЧЕЗ в България.

- Как новата организация на дейността ще се отрази на клиентите Ви?
- Ние в ЧЕЗ Електро винаги сме поставяли във фокуса на дейността си професионалното и коректно, персонално обслужване на всеки клиент. Специалното ни отношение към клиентите няма да се промени. Напротив, промените, които въвеждаме, целят осигуряване на по-голямо удобство за клиентите, коректност и бърза реакция от наша страна като търговец на електроенергия. Новата организация на дейността ще осигури по-голяма гъвкавост и динамика в обслужването на клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД на регулиран и свободен пазар на електроенергия.

- Кои са промените, засягащи обслужването на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД?
- За всички клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД от 1 ноември 2017 г. се въвеждат промени, осигуряващи по-голямо удобство и ефективност при контакт с Дружеството. Във всеки Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ ще има обособени отделни гишета за обслужване на клиенти на Дружеството. Освен това, работното време на тези Центрове в 7 областни града се променя. Във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград клиентите ще могат да използват услугите на Центровете всеки понеделник от 08:30 ч. до 18:00 ч., всяка сряда от 08:00 ч. до 17:00 ч., а през останалите работни дни от седмицата от 08:30 ч. до 17:00 ч. За всички останали клиентски центрове работното време остава без промяна. Подробна информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ ще може да се намери на сайта www.cez.bg.
На телефонния номер на компанията - 0700 10 010, ще бъде активирана отделна линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги. За контакт с Дружеството клиентите ще могат да използват специално създадения нов имейл адрес info@cezelectro.bg.

- Предвиждате ли промяна в услугите, които предоставяте на своите клиенти?
- Както и досега, клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД ще могат да се възползват от всички услуги, разработени и предлагани от Дружеството. Като лицензиран търговец на електроенергия на свободен пазар предлагаме конкурентни цени за доставка на електроенергия; напълно безплатно, от името на клиентите - регистрация на свободен пазар на електроенергия; индивидуален подход за плащане на задълженията с над 5 800 места за плащане; 9 начина за безкасово плащане на сметки, значителен брой модерни услуги, сред които електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване. От няколко месеца предлагаме и електронната услуга „Енергиен мениджър“, нов продукт за оптимизиране на енергийното потребление. Чрез него клиентите получават справка за потреблението на електроенергия за 36 месеца назад, анализ на консумацията с идентифициране на възможностите за спестяване на разходи при прилагане на марки за енергийна ефективност. Вече стартира и съвместната ни кампания с верига специализирани магазини, насочена към стимулиране на клиентите за използване на енергийно ефективни електроуреди. Допълнителна информация за специалните отстъпки за клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД при закупуването на такива уреди от конкретни магазини, ще може да се получи на специализираните гишета, които разкриваме в центровете ни за обслужване на клиенти.


Източник: balkanec.bg

Ключови думи: ЧЕЗ Разпределение

Коментари (5)

  • Отговори (12) (0)
    1. добавен от: Анонимен 19 Октомври, 09:46

    В същост нищо не се е променило, качеството на услугата е отвратително, персонала е по всякъква критика.

  • Отговори (6) (0)
    2. добавен от: Анонимен 19 Октомври, 15:05

    "Преоблякъл се Илия, погледнал се - пак в тия!" - българска пословица

  • Отговори (5) (0)
    3. добавен от: Анонимен 19 Октомври, 15:41

    Нищо съществено и конкретно не пише в статията.Защо в сайта се публикуват безмислени празни приказки????

    • (6) (0)
      1. добавен от: Анонимен 19 Октомври, 17:18

      Защото им се плаща - затова се и публикува.
      А относно ЧЕЗ - остава си един от най-големите бирници в страната.

  • Отговори (3) (0)
    4. добавен от: Анонимен 19 Октомври, 20:45

    Мноо малоумна физиономиа

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички

Анкета » коментари (0)

На какво предпочитате да се отоплявате през зимата?

Анкета » коментари (0)

На какво предпочитате да се отоплявате през зимата?

отговори
Електричество (55)
70% Complete
Твърдо гориво (дърва, въглища, пелети) (118)
70% Complete
Течно гориво (природен газ, нафта) (68)
70% Complete
Геотермална енергия (24)
70% Complete