ЧЕЗ раздаде за шести път стипендии на най-успешните ученици от професионалните гимназии
Компанията организира кръгла маса на тема „Професия енергетик – избор за развитие в България“
Шестима ученици от 12 клас на професионалните технически гимназии в Западна България получиха стипендии от ЧЕЗ за втория срок на учебната 2017-2018 г. в шестото издание на конкурса „Стани стипендиант на ЧЕЗ“. Победители са учениците от Професионалната гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" в гр. Плевен, следвани от представителите на Професионалната гимназия "Акад. Сергей П. Корольов" в гр. Дупница и на Професионалната гимназия по механоелектротехника "Н. Й. Вапцаров" от гр. София.
Финалният кръг се състоя на 22 март в техническия учебен център на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД в град София. Паралелно се проведе дискусия с директорите и учителите от шестте гимназии на тема „Професия енергетик – избор за развитие в България“. Разгледани бяха възможностите за информиране и кариерно консултиране при избор на професия, както и за въвеждане на принципите на дуалното образование в повече професионални гимназии.
„Желая на вас, финалистите в конкурса „Стани стипендиант на ЧЕЗ“, да запазите жаждата за знание, добрата енергия и ентусиазма, които ви доведоха тук. Те са вашият ключ към успеха!“, каза Петър Холаковски, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Дванайсетте участници във финалния кръг на конкурса „Стани стипендиант на ЧЕЗ“ получиха грамоти от Министерството на образованието и науката и от Минно-геоложкия университет. Конкурсът е част от графика на националните състезания по професии през учебната 2017–2018 г. на Министерството на образованието и науката. Досега в него са участвали над 750 ученика от 12 клас на професионалните технически гимназии в Западна България, от които 43 са получили стипендии. Някои от финалистите в момента работят в компаниите от Групата ЧЕЗ в България.
Повече информация за конкурса, етапите в него и победителите, може да бъде намерена на сайта www.stipendiant.com.
Източник: balkanec.bg
Докладвай за коментар
добавен от: |