Петък, 22 Ноември 2024, 14:56

Децата от ОДЗ "Звънче", с. Джурово проведоха урок по безопасност на движението

20 Ноември 2013, 09:38
(0) (0)
Правец - Новини
Прочетена: 3165 2


Във връзка с отбелязването на 17.11.2013г.- Световен ден за възпоминание за жертвите от пътнотранспортните  произшествия  в ОДЗ „Звънче“- с. Джурово, община Правец се проведе урок по безопасност на движението по пътищата с тема  „ Внимание!Улица!“- децата оцветяваха в червено опасните зони на тротоара и на платното и  в зелено- там, където е безопасно.Отговориха на въпроси, свързани с безопасността им и запомниха няколко важни неща: „Аз вървя само по тротоара. Не вървя по платното. Там е опасно за мен.“
Децата с голям интерес  слушаха и историята за „Незнайко на улицата“, където главният герой трябва да научи значението на цветовете на светофара, за да може спокойно да преминава по улиците на големия град.
С  децата от подготвителната група се проведе обучителна ситуация по безопасно преминаване по маршрут на тема: „До детската градина пеша“ .
Ръководството на ОДЗ „Звънче“ и учителките Красимира Кънчева и Детелина Велева призовават за внимание на родителите и децата при участието в движението по пътищата.

Информацията и снимките са предоставени от Красимира Кънчева
 

Източник: balkanec.bg

Коментари (2)

  • 1.

    Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!

  • Отговори (0) (0)
    2. добавен от: Анонимен 20 Ноември, 23:06

    Циганчета противни да изпукате до един

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (7)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (56)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (12)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete