Сряда, 30 Октомври 2024, 12:04

Димитър Димитров, ръководител инкасо във ВиК София-област: Електронната фактура е удобство за клиентите

13 Юли, 11:26
(4) (5)
Ботевград - Новини
Прочетена: 3368


Г-н Димитров, през последните седмици заговорихте за възможността клиентите на ВиК София - област да изберат електронната фактура като начин на получаване на сметките си от дружеството. Разкажете ни повече за това.

- Електронната фактура всъщност не е съвсем нова възможност, която ВиК София – област предлага на своите клиенти, но като че ли хората не бяха подготвени достатъчно. Трябваше да обърнем повече внимание на по-активна информационна кампания, за да разясним на клиентите какви са ползите и защо да изберат този модерен начин на комуникация с дружеството. Точно това правим сега. Предвидили сме да използваме различни канали, чрез които необходимата информация да достигне до максимален брой наши клиенти - чрез сайта на дружеството, медиите, фейсбук и директна комуникация. На сайта на дружеството, освен информационо съобщение, подготвихме и една анкета и бих искал чрез вас да поканя хората, които отварят страницата ни, да отговорят на въпросите. Това ще ни помогне да фокусираме кампанията си по-точно.

И все пак, защо да изберем електронната фактура пред хартиената? Какво казвате на хората?

- Накратко - защото чрез електронната фактура се пести време и ресурс, а регистрацията никак не е сложна. В момента, в който влезнете на e-inv.bg., ви превеждат през стъпките на процеса, леко и ясно.

Електронната фактура е възможност за бърза и удобна комуникация с дружеството. Регистрацията в Е-фактура /e-inv.bg/ дава възможност на клиентите да се информират своевременно за възникнали задължения по партидата си, да подават самоотчети и да следят графика за отчитане на водомерите. Това прави електронната фактура практичен начин за управление на разхода и сметките за вода, особено при имоти със сезонна заетост, в които не се живее целогодишно.

За фирмите това е изключително удобство. Юридическите лица, регистрирани в e-inv.bg, могат да наблюдават всички партиди на бизнеса си и да предоставят достъп на упълномощени лица, например счетоводители, които да следят разходите и плащанията и да пестят време и ресурс.


Да изброим възможностите, които регистрацията за електронна фактура биха ми дали на мен като клиент на ВиК София - област.

- Регистрацията в е-фактура дава възможност на клиентите:
• Да изтеглят всички издадени финансови документи: месечни фактури, дебитни и кредитни известия, авансови фактури, разписки за лихва и др. във формат PDF.
• Да проследяват всички направени плащания, като е видимо мястото и дата на плащане;
• Да подават самоотчет по електронен път и да се информира за неговия статус, както и за причината, в случай, че самоотчетът не е приет от оператора.
• Да получават известия за издаден нов финансов документ.
• Да получават известие, с което се напомня, че клиентът има неплатена фактура, която е вече с изтекъл срок на плащане;
• Да наблюдават партиди в случай на клиенти – юридически лица. С една регистрация (едно потребителско име и парола).

Към една регистрация могат да бъдат присъедини всичките обекти или клиенти, без да се налага отделна регистрация за всеки поотделно с различни потребителски имена и пароли.

В заключение ще кажа, че останалите доставчиците на различни услуги отдавна са преминали само на електронна фактура, а клиентите на ВиК София – област се припокриват частично с тези на мобилните оператори и изцяло с тези на електроразпределителното дружество, с които комуникират точно по този начин. Те знаят как става това и аз се надявам, че ще се възползват от удобството, което им предлагаме.



Източник: balkanec.bg

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (14)

Доволни ли сте от изборните резултати?

Анкета » коментари (14)

Доволни ли сте от изборните резултати?

отговори
Да (98)
70% Complete
Не (335)
70% Complete
Не гласувам. Предпочитам други да избират вместо мен. (31)
70% Complete
Не виждам алтернатива. (108)
70% Complete
Всички са маскари. (176)
70% Complete