Двете уникални потребителски организации на ЧЕЗ навършиха 4 години
Енергийният омбудсман и Потребителският съвет към ЧЕЗ отчетоха ползите от дейността си по случай Международния ден на потребителя
Двете уникални потребителски организации на ЧЕЗ – Енергийният омбудсман и Потребителският съвет – отбелязаха четвъртата година от създаването си по време на тържествено заседание по случай Международния ден на потребителя, 15 март. Намаляване на сроковете за обслужване на клиентите, оптимизиране на процесите и по-добра защита на интересите на клиентите са основните подобрения, които са въведени в практиките на компаниите на ЧЕЗ по препоръка на енергийния омбудсман и Потребителския съвет.
Позицията енергиен омбудсман е създадена на 11 март 2013 г. в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия и има за цел да повиши качеството на обслужване на клиентите, както и да осигури ефективност в работата на дружествата от групата ЧЕЗ. Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ вБългария е Радослав Димитров.
Потребителският съвет е учреден на 23.05.2013 г. Създаването му е нова стъпка, която ЧЕЗ предприема, в изпълнение на стремежа си да застане по-близо до потребителите, да се вслуша в техните препоръки и да се съобрази с техните изисквания. Членове на съвета са независими потребителски организации като Българската национална асоциация „Активни потребители”, Федерацията на потребителите, Независимият съюз на потребителите, Институтът за енергиен мениджмънт, утвърдени експерти в електроенергетиката и граждански сдружения.
През 2016 г. Енергийният омбудсман е поел 22 ангажимента към клиенти, от които 15 са изпълнени, а 7 са в процес на изпълнение. Целта на промените е да се спести време и да се улеснят клиентите.
Излизането на битовите клиенти на отворен пазар, кражбите на електроенергия и посегателствата над електроенергийната инфраструктура бяха основни теми за дискусия на Потребителския съвет през 2016 г. Въз основа на анализ на добрите международни практики експертите на съвета призоваха за въвеждане на Етичен кодекс на търговците на електроенергия и да бъдат взети мерки за защита на клиентите в процеса на смяна на доставчик. По отношение на кражбите на електроенергия те призоваха за по-строги и ефективни санкции и подкрепиха идеята на регионалния мениджър на ЧЕЗ с увеличените санкции, след приспадане на присъщите разходи на дружествата, да бъде създаден фонд за целеви инвестиции или в помощ на енергийно бедните.
Източник: balkanec.bg
И на тези глупаци плащаме грешните заплати и осигуровки с едни от най-високите цени за киловатчас в света! При едни от най-ниските доходи, пак в света! И при НИКАКВО качество на доставяната електроенергия! ИЗЧЕЗВАЙТЕ!
ЧЕЗ за тези години на гастрол да бяха направили подобрение и вложили поне един лев . Те само прибираха парите на народа ни . Мерзавци !Сега и да си отидат други мерзавци ще дойдат. Но най - виновни са тези които продадоха за жълти стотинки БТК и Енергото.
Aйдуци с големи зaплaти ,и със сигурност след товa е имaло и другa сбиркa с ядене ,пиене и яко чекнеж .
Бе ти ми дай 25 000 евро заплата на месец, па ще мина и без ядене, пиене и чекнеж, в смисъл че няма да са служебни
Що за наглост е това?
Монополист да финансира ДВЕ работещи за него "потребителски" "организации" с парите на потребителите?!?!
Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!
Не е луд тоя, който лапа зелник, нали знаеш?
Коментарът беше изтрит поради използването на нецензурни или неуместни изрази!
На тaковa нещо няма насищане .
Тaя бaницa е много блaгa .