Филип Морис България инвестира в България за бъдеще без дим
Джopдж Mapгoниc e гeнepaлeн мeниджъp нa Филип Морис България oт 2016 г. Имa над 18 гoдини oпит във Филип Морис Интернешънъл. Кapиеpата мy в ĸoмпaниятa зaпoчвa в oтдeл "Πpoдaжби" в гpъцĸия филиaл нa ĸoнцepнa. Πo тoвa вpeмe тoй зaeмa paзлични пoзиции в oтдeл "Πpoдaжби, пpoмoциoнaлни aĸтивнocти и yпpaвлeниe нa бpaндa". Πpeз 2009 г. ce мecти в цeнтpaлaтa нa ĸoмпaниятa в Лoзaнa, Швeйцapия, ĸъдeтo зaeмa пoзициятa peгиoнaлeн мeниджъp "Cтpaтeгии зa пpoдaжбитe" зa peгиoнa нa Eвpoпeйcĸия cъюз. Πpeз 2014 г. e нaзнaчeн ĸaтo диpeĸтop "Πpoдaжби и диcтpибyция" зa Гъpция, Kипъp и Maлтa. Mapгoниc e зaвъpшил мapĸeтинг и мeниджмънт в Texнoлoгичния oбpaзoвaтeлeн инcтитyт (Тесhnоlоgісаl Еduсаtіоnаl Іnѕtіtutе) в Aтинa. Имa мaгиcтъpcĸa cтeпeн пo бизнec aдминиcтpaция oт yнивepcитeтa "Kингcтън" (Кіngѕtоn) във Beлиĸoбpитaния.
- Как се промени бизнес моделът на компанията с въвеждането на IQOS и какъв е размерът на инвестициите, които сте направили до този момент?
- Преди да пуснем IQOS на пазара имахме малък офис в България. С пускането на нагреваемото устройство ние трябваше да посрещнем нуждите на потребителите, които значително се увеличиха. Това беше и причината да се разраснем. В резултат на тези наши действия в момента служителите на Филип Морис България са над 100. Всички тези хора вече работят в една нова заобикаляща ги среда, тъй като пускането на IQOS идва ръка за ръка с иновацията, технологиите и обслужването на клиенти. Тоест това не е просто покриване на пазара с едно ново устройство, а е необходимо цялата тази инфраструктура да е налице и да работи. Както вече казах, за да посрещнем нуждите на нашите потребители, ние трябваше да изградим една подходяща среда за обслужване на клиентите в България. За да подпомогнат растежа на IQOS в България работят близо 400 мобилни консултанти.
Такъв вид разрастване предполага много големи инвестиции. В големите градове има магазини на бранда IQOS или така наречените „островчета“, редица са партньорствата в по-малките населени места. Съвсем скоро отвори врати и нов център за обслужване на клиентите в България, който ще се управлява от Consentrix - глобална компания за обслужване на клиенти по телефона. Служителите, които работят в този кол център, ще обслужват клиентите ни в България и Италия.
- От началото на месец октомври IQOS вече се продава и на американския пазар. Разкажете ни повече за това
Първо, много сме щастливи, че IQOS вече се предлага на американския пазар. Защото това е единствената система за доставяне на никотин, преминала през процедурата за пускане на пазара на Американската агенция по храни и лекарствата (FDA), която на 30-ти април издаде разрешението ни за продажба в САЩ. Получаването на подобно разрешение е от огромно значение, тъй като това е може би най-строгият регулатор в света. И съответно това оказва влияние върху останалите пазари. На 4-ти октомври в Атланта, Джорджия отвори първият ни IQOS магазин в САЩ, което е първата ни стъпка на американския пазар.
- Как стъпването на пазара в САЩ ще повлияе на продажбите и възприятието на потребителите на останалите пазари по света?
Не трябва да забравяме, че САЩ е вторият по големина пазар в света след Китай. В Америка има близо 40 милиона пълнолетни пушачи. Това е доста голямо число и е много важно тези пушачи да имат достъп до една различна алтернатива, която научно доказано е много по-добра.
Най-вероятно голяма част от потребителите в САЩ вече са виждали този продукт на други пазари. Той е свързан с иновации, с по-добър стил, с революция в технологиите и е добре американските пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат, да имат достъп до тази бездимна алтернатива. Важно е да отбележим, че бездимното ни устройство вече се предлага на 51 пазара в света, а потребителите са над 12 милиона. При употребата на IQOS с HEETS се отделят 95% по-малко вредни вещества в сравнение с цигарите. Важно е да кажем, че това не значи 95% по-малко риск. IQOS съдържа никотин, който води до пристрастяване и е предназначен само за пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат.
- Съвсем скоро на българския пазар излезе най-новото устройство IQOS 3 Duo. От какво е продиктувана промяната и какво е по-различното от предишния модел на бездимното устройство?
- От първото пускане на IQOS на пазара ние обещахме на нашите потребители постоянно подобрение на устройството. Това е технология, а знаем, че технологиите се развиват непрекъснато според нуждите на клиентите. Основната ни цел, към която се стремим, е да изчистим всички проблеми за които потребителите ни съобщават.
Миналата година по същото време пуснахме на пазара IQOS 3. Това беше революционна промяна спрямо предишното устройство като технология, визия, бързина на зареждане, здравина. Преди няколко седмици пуснахме новия модел, IQOS 3 DUO, създаден изцяло на база обратната връзка на клиентите ни. IQOS 3 DUO има възможност да се използва два поредни пъти, без нужда от изчакване и презареждане. Това всъщност е най-голямата иновация в сравнение с предишния ни модел. Зареждането на холдъра е значително по-бързо, като потребителите вече чакат много по-малко между ползванията. Новият модел има и светлинни индикатори, които показват колко време остава на холдъра до новото презареждане.
Интервюто е осъществено с подкрепата на Филип Морис България
Източник: balkanec.bg
Докладвай за коментар
добавен от: |