Сряда, 27 Ноември 2024, 02:45

Интерактивен урок по "Човекът и природата" днес в ПМГ"Асен Златаров"

26 Януари 2012, 17:19
(0) (0)
Ботевград - Новини
Прочетена: 6840 4


Интерактивен урок по „Човекът и природата” на тема „Смес и съединения” организираха преподаватели в ПМГ”Акад.Проф. Д-р Асен Златаров”. Гости на занятието бяха старши експерт по природни науки Илонка Славчева, Надка Патаринска от ОУ ”Н.Вапцаров”, Йорданка Проткинска от ПГТМ „Хр. Ботев”, както и преподаватели от учебното заведение - директорът Даниела Колева, Венета Терзийска, преподавател по география и Йорданка Дикова - педагогически съветник.

Темата премина под мотото ”Ученици обучават ученици”. Теменужка Христова по Биология и „Човекът и природата”, заедно с преподавателя по химия Радка Гетова разпределиха ученици от пети и седми клас  в шест екипа. Целта на занятието бе учениците от 7-ми клас, които имат повече знания и опит да покажат на по-малките, как да прецезират и осмислят знанията си, както  и да придобият нови практически умения - каза г-жа Христова. Преди да започнат работата с  лабораторните съдове и реактиви, тя ги помоли да спазват правилата за работа с тях. Преподавателят по „Информационни технологии” Красимир Божинов се бе погрижил за безпроблемното техническо осигуряване на интерактивния урок.
 Шестте екипа работиха по 4 задачи в практически занятия в рамките на пет минути. Първата тема „Изследване на промените и свойствата на веществата” изискваше  всеки екип да опише задачата и да направи съответните изводи за  промяната на парафина и синият камък. С помощта на макетни предмети учениците  демонстрираха знания  за строежа на водата и трите й състояния. В следваща задача те изследваха физичните свойства на сярата и желязото. Мартин Велев от 7-ми клас направи опит  в който получи железен сулфит. Веднага след това останалите ученици отбелязаха изводите в таблетите си. Седмокласнички презентираха на интерактивната дъска пред по-малките, какъв е състава на въздуха, на морската вода, нефта и какво е приложението на среброто, цинка, калаят, титана, вандият и други. Чрез итерактивни игри и попълване на пропуснати квадратчета в текстовете на задачите,  учениците получиха мигновена оценка за резултатите си.

"Методите на интерактивното обучение, които се  използваха днес по време на урока, показаха как помагат да се установи степента на знания на учениците в обучението по природни науки" - каза г-н Божинов. Таблетите с които работиха учениците бяха в пряка връзката с таблета на учителя. Той показваше дали  съответният ученик е направил правилния избор.


Източник: balkanec.bg

Коментари (4)

  • Отговори (0) (0)
    1. добавен от: uchenik 26 Януари, 18:16

    Пишещият не е за това училище, да се върне в трети клас, много му куца правописът и синтаксисът.

  • Отговори (0) (0)
    2. добавен от: Анонимен 26 Януари, 19:02

    браво :х

  • Отговори (0) (0)
    3. добавен от: Анонимен 26 Януари, 19:03

    хахах :lol: :lol: :lol:

  • Отговори (0) (0)
    4. добавен от: Анонимен 26 Януари, 20:53

    браво на 7ми и 5ти клас

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (10)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (94)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (17)
70% Complete
Искам алтернативно решение (3)
70% Complete