Неделя, 24 Ноември 2024, 23:25

Изтича крайния срок за кандидатстване по проект "Старт в администрацията"

14 Октомври 2013, 11:57
(0) (0)
Своге - Новини
Прочетена: 9400 871


Днес изтича крайния срок за подаване на документи по проекта „Старт в администрацията”. Документите се подават в Дирекция „Бюро по труда”.
Минимални изисквания към кандидатите:
  • да са младежи до 29 ненавършени години до 14.10.2013 г. включително;
  • да притежават висше образование;
  • да бъдат регистрирани в дирекциите “Бюро по труда” като безработни;
  • да не притежават повече от 3 години общ трудов стаж към датата на включване в стажа;
Стажовете ще се проведат в продължение на 9 месеца в Министерството на труда и социалната политика (МТСП), Министерството на здравеопазването (МЗ) и/или второстепенните разпоредители с бюджетни кредити (ВРБК) към министъра на труда и социалната политика и министъра на здравеопазването. Стажантите може да бъдат наети само в дирекции от специализираната администрация в посочените ведомства, в т.ч. и в техни териториални звена, с изключение на дирекциите, имащи отговорности по управление на средствата от Европейския съюз. Не е допустимо наемането на стажанти в звената от общата администрация.
Приоритетно ще се включват безработни младежи с трайни увреждания, безработни младежи от социални заведения, завършили висшето си образование, безработни лица – самотни родители (осиновители), родители (осиновители) на дете до 3-годишна възраст; безработни младежи от уязвими малцинствени групи.Стажантите ще бъдат пряко ангажирани в дейности, насочени към разработването, въвеждането и прилагането на съответните политики и нови практики, както и в изпълнението на инициативи за институционално изграждане. Стажантите не могат да бъдат включвани в дейности, присъщи на експертните длъжности със спомагателни функции и на техническите длъжности.
 
За повече информация:
Дирекция “Бюро по труда” гр. Своге
тел.: 0726/22568
0882 825 068


Източник: balkanec.bg

Коментари (871)

  • Отговори (0) (0)
    1. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 13:21

    :arrow: Новата директорка ли ще приема документите?

  • Отговори (0) (0)
    2. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 14:38

    Новата та, до вчера около ченча се въртеше напоследък Емил гледам ухажва по снег бара

  • Отговори (0) (0)
    3. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 14:56

    zlobarstvame ne6to aaaaaaaaaa??????? :lol:

  • Отговори (0) (0)
    4. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 15:12

    Сега ще завърти опашката към Емо, нормално, Ченча се изчерпа а трябва да си пази местенцето женицата :D

  • Отговори (0) (0)
    5. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 21:39

    Женицата от днес не е директорка да ви кажа и Емо я отреза

  • Отговори (0) (0)
    6. добавен от: Анонимен 14 Октомври, 21:40

    Вече не е директорка а тя ще е на борсата като безработна ама и така не става защото е освободена дисциплинарно

  • Отговори (0) (0)
    7. добавен от: Анонимен 16 Октомври, 15:10

    Ех изгоре и тая гербаджийка, ама да се носиш като манекенка из града не било достатъчно и бате Емчо не я е одобрил позастаряла е вече

  • Отговори (0) (0)
    8. добавен от: Анонимен 16 Октомври, 18:06

    Тя си пада по шофьори.

  • Отговори (0) (0)
    9. добавен от: Анонимен 18 Октомври, 11:17

    ами и това и е малко, много се заиграваше с обучаващите организации, напр.някакъв Съксес - 04

  • Отговори (0) (0)
    10. добавен от: Анонимен 18 Октомври, 11:31

    Тяяяяя и Ана Гълъбова и помогна, като "приятелка". Докарваше и хора от града ни за курсове....... ама кой още ще изгори покрай тях ..... да видим ... :shock:

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (8)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (75)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (13)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete