Четвъртък, 28 Ноември 2024, 21:39

Община Своге обявява две работни места

16 Май 2022, 17:54
(0) (0)
Своге - Новини
Прочетена: 774 0


Две свободни работни позиции са обявени в общинска администрация - Своге. Вакантните места са за главен специалист БС/Строителен техник и старши специалист/Техник -Устройство и развитие на територията.

I . За длъжността Главен специалист БС/Строителен техник -1 работно място в Общинска дейност „Благоустройство и строителство“ , Община Своге

Изисквания за заемане на длъжността:
Минимален професионален опит -2 години
Образование – средно специално- техническо
Специални умения и компетенции :
– Способност да организира и планира собствената си работа.

– Способност да работи ефективно с гражданите и колегите си.

– Способност да анализира информация и да я синтезира.

– Убедителност и компетентност при даване на методически указания и водене на дискусии.

Други изисквания :
Да може да работи с компютър и да ползва специализирани компютърни програми.
Да познава цялостната нормативна уредба в областта, в която работи.
Длъжностни задължения:
– Осъществява дейността по строителство и контрол на строителни обекти на територията на Община Своге.

– Координира и приема изработването на технически проекти.

– Координира дейностите по съгласуването на техническите проекти от съответните институции.

– Извършва контрол по изготвянето на количествено стойностни сметки по проекто-договори за обекти на общината.

– Участва в подготовката на документацията за кандидатстване, за финансиране по проекти на общината.

– Извършва инвеститорски контрол на строителни обекти.

-Извършва и изготвя поименни списъци за капиталови разходи и отчети.

-Осъществява техническо ръководство при изпълнение на строителни обекти.

-Подготвя документации за обществени поръчки.

– Отговаря за качественото и в срок изпълнение на поставените задачи в съответствие с функционалните задължения.

-Отговаря за спазване изискванията на инструкцията за документооборота и техническите и технологични правила в своята работа

II . За длъжността Старши специалист/Техник -Устройство и развитие на територията -1 работно място в Дирекция „Устройство и развитие на територията“, Община Своге.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно специално Геодезия или Техническо
Професионален опит – 1 година
Специални умения и компетенции :
– Способност да организира и планира собствената си работа.

– Способност да работи ефективно с гражданите и колегите си.

– Способност да анализира информация и да я синтезира

– Убедителност и компетентност при даване на методически указания и водене на дискусии.

Други изисквания :
– Да може да работи с компютър и да ползва специализирани компютърни програми.

– Да познава цялостната нормативна уредба в областта, в която работи.

Длъжностни задължения:
Осъществява цялостната дейност по съгласуване, попълването на геодезическата информация в кадастралните планове /карти/ със службата по кадастъра за Софийска област към Агенцията по кадастъра, прецизно водене на геодезическия архив, както и съгласуването на всички действия по гореизложеното с АК. Осъществява техническите и административни дейности по реализиране на устройствените схеми и планове, застрояването на поземлените имоти и всички дейности по устройство на територията в компетенциите на общинската техническа служба по административно- техническото обслужване на физически и юридически лица.

Тел. за контакти:

Инж.Валентин Михайлов –Заместник кмет на Община Своге

GSM: 0889 001 808

Тел: 0726/223-27


Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (11)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (102)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (17)
70% Complete
Искам алтернативно решение (4)
70% Complete