Събота, 23 Ноември 2024, 05:58

Остава малко повече от месец до 10-тото издание на "Байк и Рън за Чепън"

13 Март 2021, 18:36
(0) (0)
Драгоман - Спорт
Прочетена: 905 0


Остава малко повече от месец до юбилейното 10-то издание на „Байк и Рън за Чепън”. Надпреварата ще се проведе на 17 април – събота в Драгоман и на Чепън планина. Организатори са магазини "Стената" и Община Драгоман. Поредната новост тази година е, че всеки финиширал, ще получи юбилеен медал.

И тази година ще има осигурен транспорт от „Български държавни железници”. Влаковете, в чиито състави ще има включени вагони-фругони за превоз на велосипедите от София до Драгоман и обратно са: КПВ 10200 в 5:40 ч. от София и МБВ 7993 в 17:36 ч. от Драгоман. Желаещите да ползват услугата е необходимо да се запишат на адрес: https://chepan.stenata.com/bdj/

До края на месец март цените за участие са по-ниски. Регистрация може да се направи на адрес https://rebrand.ly/583dmrp

ДИСЦИПЛИНИТЕ СА:

Бягане 12 километра или До Върха и Обратно
Тръгване от центъра на Драгоман посока центъра за влажни зони и връх Петровски кръст. На върха при параклиса ще има контрола, която ще раздава лентички. Всеки състезател ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я представя на финала. След като получи своята лентичка, състезателят се връща по същия път. Тракът на това трасе следва трака до връх Петровски кръст на Байк 23 и 44 км.

Бягане или Байк 23 и 44 км.
Старт и Финал в центъра на Драгоман, пред Общината. Следват се траковете (GPX на 23 км; GPX на 44 км). Посоката е еднаква и за бегачите и за колоездачите. В началото се изкачва връх Петровски кръст, след което се спуска към Големо Малово. Там късото и дългото трасе се разделят, като късото продължава надясно от пункта, а дългото е наляво. Дългото трасе продължава към Василовци, Раяновци и отново се връща на Големо Малово и след това следва малкото трасе покрай блатото и до финала.

Чепън Скай
30 км с денивелация D+ 1200 м/D- 1200 м (GPX на 30 км). Стартира се от центъра на Драгоман към центъра за влажни зони и оттам към Петровски кръст. Изкачва се и се продължава по обичайното трасе по билото докато се достигне до черния път, от който започва спускането към „хикса“. Там се завива наляво и се продължава нагоре и по билото. Следва се билото, като след 5-6 километра се достига технично спускане и след това изкачване. Следва отново кратко спускане, което преминава през горичка до излизане на черен път (близо до почти обратния завой на 44 км-вото трасе, след като е преминат втория кръст над Василовци, и от който започва спускането към Раяновци). Продължава се по черен път, който донякъде е успореден на 44 км-вото трасе, като в един момент се отклонява и обикаля от лявата страна едно възвищение, като в крайна сметка излиза на споменатия втори кръст, като тук се слива с 44 км-вото трасе и се продължава към Раяновци. При този каменен кръст (около 16-ти километър), започва връщането към Драгоман и ще има контрола, която ще раздава лентички на всеки състезател. Тази лентичка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се представя на финала. Следва се 44 км-вото трасе (в посока като колоездачите) докато се достигне Раяновци (18-ти км) и подкрепителния пункт там, след което следва изкачване към точката, при която се слива с пътя спускащ от Петровски кръст. Тогава се завива надясно и се тръгва нагоре към върха. Продължава се до финала подобно на 23 и 44 км бягане.

Дуатлон 23+23
Стартира се с останалите колоездачи на 23 км и се следва техния трак. След финиширане, трасето се преминава отново с бягане.



Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (7)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (63)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (12)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete