Петък, 22 Ноември 2024, 17:46

Шофьори недоволстват от алтернативното 5 км трасе между Драгоман и Сливница

29 Юни 2019, 18:43
(0) (0)
Драгоман - Новини
Прочетена: 4113 7


Шофьори се оплакват от обходния маршрут на затворения 5 километров участък от магистралата Калотина – София. От 26 юни участъка от магистралата е затворен за ново строителство и движението е пренасочено по старото трасе на международния път. Недоволството е най-вече заради състоянието на старото паважно трасе в участъка от моста при кариера „Пуклина” до отбивката при Алдомировско блато. Именно в този участък се движат тежкотоварни камиони излизащи от кариерата пълни с инертни материали, който образуват невъобразим прахуляк. Наравно с това тежките камиони са нанесли и сериозни щети на пътната настилка, което е другия проблем за водачите. Максимално допустимата скорост в участъка е 60 км/час, но е невъзмона да се кара с повече от 30. Преди да бъде пуснато обходното трасе не са му правени ремонти, а само изсичане на растителност в близост до пътя и нанасяне на маркировка.

От началото на месец юли се очаква и засилен трафик от страна на турските гастербайтери, които всяка година по това време се прибират от западна Европа в родината си именно през магистралата Калотина – София. Обществена тайна е, че турските водачи не спазват ограниченията по българските пътища и се движат в големи колони, без да спазват дистанция и с несъобразена скорост. Всичко това, ще доведе до още проблеми в движението през временния маршрут.

Граждани от Драгоман дори обмислят и протестни действия, като изразяват готовност да блокират движението по обходния маршрут.


Източник: balkanec.bg

Ключови думи: Драгоман , Сливница , ремонт

Коментари (7)

  • Отговори (6) (0)
    1. добавен от: Анонимен 29 Юни, 19:07

    Това не е път и хората които пътуват вски ден за тях е голям ужас а пък да не говорим за ремонтите на колите

  • Отговори (2) (0)
    2. добавен от: Тавя Илиева 29 Юни, 20:22

    Кога ще бъде стачката

  • Отговори (1) (0)
    3. добавен от: Борисова 29 Юни, 22:18

    Да подкрепям блокади. Колите ще си изпотрошим. Проекта за магистралата е от години. Това е второкласен път. Общината не взе мерки.

  • Отговори (4) (0)
    4. добавен от: Анонимен 30 Юни, 07:16

    Хора по добре ще е да излезнем на протест българинът е малко прост народ те също знаят че няма как да се движиме по този обход с повече от 20 30 но парите са прибрани и ако мине номерът мине другото което е тези турски граждани дето минават и тирове минават за 5мин и сед това няма и следа от тях докато това на нас ни е единствената връзка със света някой път по не на мен ми се налага да минавам повече от 2пъти на ден ами тези ремонти на колите кой ще ги поема господин Андерей на вас надявам се не също не ви харесва когато минавате от там нали но всичко е пари в нашата държава парите за асвалтирането до колкото знам са били отпуснати но вече няма и следа то тях.СЪБУДЕТЕ СЕ ХОРА!!!

  • Отговори (3) (0)
    5. добавен от: Анонимен 30 Юни, 09:38

    Няма смисъл от протести,никой няма да ви чуе.
    Потерсете в община Драгоман гл. инженер по транспортна комуникация и инфраструктура.
    Може да се внесе иск до министерството ако се гласува от общината
    Успех!

  • Отговори (0) (0)
    6. добавен от: Анонимен 30 Юни, 09:40

    Еми да за какво са ни!!!
    Я по добре от общината да свършат нещо полезно а не да взимат заплати от нашите данъци!!!

  • Отговори (0) (0)
    7. добавен от: Жител 19 Юли, 22:20

    Ужас! Ужас! Непоносима трудност е този преход. И някъде да е обявено период/дата за преустановяване ползването на този "обходен маршарут"????

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (7)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (58)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (12)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete