Уроци на открито в "Марконис"– средство за по-висока академична и творческа мотивация
С много знания, артистизъм и безброй усмивки най-малките обучавани от група Pr-J (първокласници) на Езиков Център "Марконис" трогнаха родителите и преподавателите си по време на един от вече традиционните открити уроци, който се проведе на 2 май т. г. в градината на библиотеката в чуждоезиковото училище. Децата показаха завидни за нивото си академични умения, като участваха в забавни игри, превъплъщаваха се в любими анимационни герои, познаваха думи на английски, пяха песни и дори умело се справяха с математически задачи, чиито решения изразяваха на чуждия език. Но преди всичко, за пореден път се забавляваха истински докато учат на открито.
Учебно-артистичната изява беше ентусиазирано подготвена от г-жа Нели Дакова и г-ца Поли Дишкова – преподаватели на най-малките обучавани в "Марконис". Г-жа Дакова благодари на родителите за вниманието и доверието, гласувано на нея персонално, както и на целия екип на образователната институция, като изтъкна колко приятно впечатлена е от постиженията в клас на малките й възпитаници. Партньорът й в учебно-възпитателния процес Г-ца Дишкова се присъедини към високата оценка на колегата си, добавяйки колко много се радва, че подобни уроци се превръщат най-непринудено в истински празник за деца, родители и учители.
Гост на събитието беше и управителят на езиковия център д-р Николай Николов, който не скри вълнението си от видяното в градината и отбеляза колко висок професионализъм се вижда в работата на колегите му в лицето на г-жа Дакова и г-ца Дишкова.
"Изключително много съм доволен, че материално-техническата ни база позволява тези уроци да са вече една красива традиция в "Марконис". Те са много повече от чуждоезиково обучение. Много повече! Защото, освен че са здраве, което е всеизвестно, предвид благотворния ефект от чистия въздух върху човека, те са още едно доказано ефективно средство за повишаване на академичната и творческа мотивация на нашите обучавани. Този подход на работа дава възможност на децата (особено в тази възрастова група: 6 – 12 години) по-свободно да общуват на езика-цел и безусловно превръща нелеката им среща с новите знания все по-желана и по-харесвана", сподели д-р Николов. Той изтъкна и позитивите на редица паралингвистични и металингвистични умения, които подобни уроци допълнително развиват у обучаваните, като например (началните стъпки към) умението за работа в екип, точността, умението за по-успешно словесно представяне пред публика и др.
Откритият урок завърши с обща снимка на участниците на тревата под дърветата и с пожеланието на родителите този тип занимания да зачестят още повече.
Източник: balkanec.bg
Докладвай за коментар
добавен от: |