Четвъртък, 28 Ноември 2024, 17:38

VIVACOM и Националната пациентска организация пускат безплатен телефон за пациенти с хронични заболявания

23 Април 2020, 13:45
(0) (1)
Ботевград - Новини
Прочетена: 1243 0


23.04.2020 г. гр. София Информационна линия в помощ на пациентите с хронични заболявания стартираха VIVACOM и Националната пациентска организация. Телекомът обезпечава обажданията да са безплатни в периода на извънредното положение, а платформата за обслужване на линията се предоставя в партньорство с CallFlow.


Лекари-доброволци от различни специалности ще консултират безплатно на телефон 0800 14 515 в работни дни, между 9.00 и 18.00 ч.

Пациенти с хронични заболявания ще имат възможност да получат информация от експерти в ендокринологията, кардиологията, онкологията, инфекциозните болести и др. Има възможност и за връзка с психолог, с когото да обсъдят тревожността или притесненията си в извънредната ситуация. Повече информация за специалистите, които приемат обажданията, може да бъде получена на информационния портал на НПО за пациенти в условия на COVID- 19 – www.covid.npo.bg.

Дистанционното консултиране ще допринесе за продължаване на лечението на пациентите с хронични и животозастрашаващи заболявания, въпреки наложените ограничения на придвижването и физическите контакти. Така те ще получат навременна и специализирана информация във връзка със заболяването си и ще получат отговори на всички здравни въпроси, които ги вълнуват като се сведе до минимум вероятността хората с хронични заболявания да се срещнат с вируса.



Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (11)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (101)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (17)
70% Complete
Искам алтернативно решение (3)
70% Complete