Вторник, 26 Ноември 2024, 02:32

Вяла кампания за Евроизборите в Своге

18 Май 2014, 18:09
(0) (0)
Своге - Новини
Прочетена: 1360 0


Вяла е кампанията по повод изборите за Европейски парламент в община Своге. Оказва се, че може би прогнозите за ниска избиртаелна активност в страната, ще се оправдаят и община Своге не излиза от тези очаквания. Партията на Бойко Борисов направи пищно откриване с предизборен концерт на Веселин Маринов и ансамбъл „Българе”, на който присъстваха Цветан Цветанов и част от кандидатите за евродепутати. Социалистите отговориха с голяма среща на Петър Курумбашев и обиколки на Кирил Добрев и Корнелия Нинова. България без цензура учреди своя организация в общината, като за събитието дойде Ангел Славчев. Засега партията на Бареков чрез своите коалиционни партньори на ВМРО, води по-скоро негативна кампания срещу кмета на града Жоро Цветов, отколкото кампания, включваща изборите за ЕП. Според слухове в общината, обаче, ББЦ ползва служителите на местните пощи, за да разпраща агитационни материали в населените места на община Своге. Плакатна война също като че ли не се забелязва. Репортер на balkanec.bg забеляза агитационни материали най вече на БСП, Реформаторския блок и Атака, като националистите традиционно ползват и един от билбордовете на пътя между Нови Искър и Своге. Отново според непотвърдена информация за АБВ агитират бившият кмет на общината Емил Атанасов и бившият омбудсман Иван Младенов.
Като че ли и в Своге повечето партии залагат на собствен ръст, а не на противопоставяне с други формации. Никой не разчита и на рушенето, събарянето и унищожението. От местните структури на основните политически сили правят срещи по места, на които в повечето случаи присъстват хора от твърдите ядра на партиите. Представители ДПС също са забелязани из малките села, но по-скоро със срещи, провеждани инкогнито.
В кампанията за евровота БСП залага на ръста в заплатите и работните места, ГЕРБ - на магистралите, ДПС – на мястото на България в ЕС, а „Атака” на скандалите около тях. Това коментира Стефан Георгиев от Института за социална интеграция при представянето на междинните резултати за медийния мониторинг на „Евроизбори 2014”. Проучването обхваща общо 20 медии - телевизии, сайтове и вестници, като за изследвания период от 25 март до 10 май са регистрирани 11 200 излъчени или публикувани новини. Прави впечатление, че кампанията не се фокусира върху послания с европейски контекст, а прилича по-скоро на местни или парламентарни избори”, отчита още Георгиев.
„Европейската тематика не е основна и в регионалните медии”, обясни още Георгиев. По думите му доста често те препечатват събития, които се случват на централно ниво. Проследяват се изказванията на водещи политически лидери от парламентарната трибуна, от гостуванията им в електронни медии, внимание се отделя по-скоро на политическите новини, свързани със скандали около политическите партии или властта на централно ниво.


Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

Анкета » коментари (1)

Как оценявате предложението за увеличаване на местните данъци?

отговори
Подкрепям увеличението – необходимо е за поддръжка и развитие на общината. (10)
70% Complete
Не подкрепям – смятам, че данъците са достатъчно високи. (83)
70% Complete
Разбирам мотивите, но очаквам повече прозрачност и ефективност при разходите. (15)
70% Complete
Искам алтернативно решение (2)
70% Complete